غرفه گوهری در صدف در حرم بانوی کرامت آغاز به کار کرد

غرفه گوهری در صدف همزمان با روز ملی عفاف و حجاب با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، در حرم مطهر گشایش یافت.
کد خبر: ۶۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 14 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، در این مراسم که در حجره 29 صحن امام رضا(ع) برگزار شد، بر اهمیت حفظ عفاف و حجاب تأکید و اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب یک موضوع ابتدایی و اجتماعی است که سابقه تاریخی آن به زمان آفرینش آدم و حوا باز می‌شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به تأثیرگذاری برگزاری کارگاه‌های عفاف و حجاب در این حجره گفت: افرادی که وارد این کارگاه می‌شوند، باید با معارف حقه اهل‌بیت علیهم‌السلام در موضوع حجاب آشنا شوند تا عفاف و حجاب را در خود نهادینه کنند.

در ادامه این مراسم، آیت‌الله سعیدی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، با حضور بر سر مزار آیت‌الله شیخ محمدتقی بافقی، از مبارزان علیه کشف حجاب دوره پهلوی اول که در مسجد بالاسر حرم مطهر مدفون است، با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه، از مقام این مجاهد عفاف و حجاب تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام علی فتح‌الله‌زاده، رئیس اداره مشاوره و پاسخگویی درباره این کارگاه گفت: برپایی کارگاه روشی برای انتقال محتوا برای مخاطب است که کاربردی مؤثر در احساس، اندیشه و رفتار افراد دارد.

وی افزود: غرفه گوهری در صدف، همه روزه صبح ساعت 11 و 30 دقیقه و عصر از ساعت 19 فعال است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار