رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود:

استقبال از كاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 در شاهرود

به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: آئین استقبال از کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 عصر امروز(چهارشنبه) در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 10 May 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «حمیدرضا حسنی» امروز و در گفت و گویی افزود: عصر امروز و از ساعت 18 تا 22 در پارک شهدای محراب شاهرود از کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 با اجرای موسیقی مقامی و عرضه صنایع‌دستی و سوغات استقبال می‌شود.
وی گفت: کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸، شامل ۱۰ اتوبوس حامل صنایع دستی مختلف و صنعتگران متعدد استان آذربایجان شرقی است که پس از حضور در شهرهای گردشگری مختلف کشور و گذر از ۱۵ استان، راهی تبریز می‌شود.
حسنی افزود: کاروان سفیران گردشگری «تبریز2018» سفر خود را با شعار «تبریز۲۰۱۸» و «حمایت از کالای ایرانی»، از ۵ اردیبهشت ماه آغاز کرده است.
کاروان سفیران گردشگری"تبریز۲۰۱۸" علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری و عرضه سوغات و صنایع‌دستی تبریز و استان آذربایجان شرقی، با اجرای برنامه توسط گروه‌های هنری و موسیقی محلی آذربایجان شرقی در جمع گردشگران و شهروندان شهر‌های مختلف، فرهنگ غنی و فولکلور (فرهنگ مردم)‌ آذربایجان را معرفی می‌کند.
این کاروان تا کنون از شهرهای زنجان، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر و قشم و سیرجان، یزد، بیرجند و مشهد عبور کرده است.
این کاروان عصر امروز و پس از حضور و اجرا در شاهرود ، فردا وارد سمنان شده و پس از عبور از ساری، رشت، آستارا، اردبیل، سرعین و مشکین‌شهر، به تبریز بازخواهد گشت.
شهر تبریز در نهمین اجلاس وزیران گردشگری و کارشناسان ارشد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دی ماه 1394 به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 برگزیده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار