فعالیت ٢٩٥ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: در حال حاضر ٢٩٥ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد این استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۵۹۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 23 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر ۸۹ کتابخانه عمومی مخزن‌دار و ۲۹۵ کتابخانه باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری این استان فعالیت دارند .

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ٨٩ کتابخانه عمومی مخزن دار در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد با بیش از ٣ هزار جلد کتاب فعالیت دارند، افزود: همچنین قفسه‌های کتابخانه‌های باز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری برای نمازگزاران فعالیت دارند .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به عضویت ٤٣ هزار نفر در کتابخانه‌های کانون‌های مساجد این استان، اضافه کرد: عمده فعالیت‌های کتابخانه‌ای کانون‌های مساجد در مناطق روستایی این استان است .

چراغی‌پور عنوان کرد: در طول سال نیز با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کتاب‌بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد توزیع می‌شود و تلاش می‌شود که فعالیت‌های کتابخانه‌ای در مناطق روستایی توسعه یابد .

وی در پایان اظهار کرد: سال گذشته نیز ١٠ روستای استان به‌عنوان روستاهای دوستدار کتاب به ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور معرفی شدند که مور تقدیر قرار گرفتند

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار