رئيس هیأت شطرنج استان قم خبر داد

معرفي نفرات اول تا سوم شطرنج جام بعثت در قم

رئيس هیأت شطرنج استان قم از برگزاري پيكارهاي شطرنج قهرماني جام بعثت در قم و معرفي نفرات اول تا سوم اين مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 18 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین رحمتی‌نشاط اظهار کرد: شطرنج همانند سایر رشته‌های ورزشی تقویم سال 1397 خود را در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی به معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده است.

وی ادامه داد: در موضوع همگانی برنامه‌های متنوعی برای جذب حداکثری عموم مردم و علاقمندان به این رشته داریم، در حوزه قهرمانی اعزام‌‌های متعددی به رقابت‌های داخلی شامل لیگ و مسابقات قهرمانی کشور در تقویم سال جاری گنجانده شده و در سطح استان قم نیز مسابقاتی به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کنیم.

رئیس هیأت شطرنج استان قم افزود: برگزاری رقابت‌های استانی فرصت بسیار خوبی برای حضور تمام علاقمندان به این رشته در میدان رقابت است تا مربیان ما استعدادها و چهره‌های موفق را برای اعزام به رقابت‌های مختلف و حضور در اردوی تیم‌های منتخب استان شناسایی کنند.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های شطرنج جام بعثت در قم اشاره و ابراز کرد: به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) یک دوره رقابت‌های استانی با عنوان جام بعثت با حضور تعداد 24 شطرنج‌باز برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

رحمتی‌نشاط عنوان کرد: مسابقات سریع شطرنج جام مبعث در قم با حضور قهرمانان و بازیکنان برتر این رشته از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و شرکت کنندگان در یک جدول به روش سوئیسی در هفت دور با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام مجید برزونژاد با 6 امتیاز در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: همچنین محمدتقی فروتن‌خواه دیگر شطرنج‌باز 6 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم با کسب پنج امتیاز به محسن غیاثی رسید، محمدمهدی بیگدلی و سعید شریعت به ترتیب با پنج و 5/4 امتیاز چهارم و پنجم شدند، در حالی که این رقابت‌ها در سالن شطرنج مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار