زمانپور مطرح کرد:

دو هفته انتظار بیمار بدحال برای اورژانس هوایی

تابناک: یک بیمار بد حال در روستای حیران فریدونشهر برای انتقال به بیمارستان از دو هفته قبل تاکنون در انتظار اورژانس هوایی است.
کد خبر: ۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ 18 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر روز چهارشنبه افزود : از دو هفته قبل مکاتبات و هماهنگی های لازم برای انتقال بانوی بیمار 57 ساله روستای هیران با دانشگاه علوم پزشکی استان و اورژانس هوایی استان انجام شده اما تاکنون امکان انتقال این بیمار فراهم نشده است.

دکتر علیرضا زمانپور اظهار کرد: به دلیل مساعد نبودن شرایط جوی اورژانس هوایی اصفهان موفق به اعزام بالگرد به این منطقه نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای درمان این بیمار یک پزشک به این روستا اعزام شده است، درعین حال تصریح کرد: راه ارتباطی برای تردد خودرو به این روستا وجود ندارد و امکان انتقال این بیمار بدحال با پای پیاده یا با قاطر وجود ندارد.

در فصل زمستان راه ارتباطی فریدونشهر با روستای هیران مسدود می شود و ساکنان روستای هیران برای انجام امور اداری یا خرید مایحتاج خود با طی مسیر سه ساعته با پای پیاده و گذشتن از عرض رودخانه، باید به روستای تلو از توابع چهارمحال بختیاری بروند یا اینکه پس از طی مسیر چهار ساعته وارد روستای کیش از توابع استان لرستان شوند.

در سالهای گذشته به دلیل سخت بودن مسیر این روستا انتقال بیماران این روستا از طریق بالگرد انجام شده است.

این روستا دارای 250 نفر جمعیت در قالب 50 خانوار است و دارای مدرسه پیش ساخته و دو معلم 20 دانش آموز است.

مسئولان استان اصفهان در تلاشند راه ارتباطی این روستا را از طریق استان لرستان برقرار و عملیات احداث این راه را از سال آینده اجرایی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار