آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در قزوین از 20 اسفند

مسئول ستاد اعتکاف استان قزوین مهلت آغاز ثبت نام در مراسم اعتکاف امسال را از 20 اسفند اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 03 March 2018

حجت الاسلام موسی صفی خانی، مسئول ستاد اعتکاف قزوین در گفت و گو با تابناک قزوین با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف اظهار کرد: ثبت‌نام از متقاضیان اعتکاف مساجد قزوین از 20 اسفند آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند به سامانه ثبت نام اعتکاف قزوین به نشانی etekaf-qazvin.ir مراجعه کرده و با تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه بصورت آنلاین، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
حجت الاسلام صفی خانی بیان کرد: 8 مسجد در قزوین جهت برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده که مسجدالنبی «ص»، ویژه برادران معتکف و مساجد امام خمینی(ره)، جامع، غدیر، موسی ابن جعفر(ع)، محمد رسول‌الله(ص) سنجیده و مسلم‌ابن عقیل، ویژه خواهران معتکف پیش بینی شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین عنوان کرد: مراسم معنوی اعتکاف ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه سال 97 (۱۳ الی ۱۵ رجب المرجب) برگزار خواهد شد و به جهت همزمانی با ایام عید نوروز میزان استقبال از آیین اعتکاف قابل پیش‌بینی نیست و البته ستاد اعتکاف در هر صورت، آمادگی لازم برای میزبانی از معتکفین را دارد.
مسئول ستاد اعتکاف قزوین خاطرنشان کرد: در برخی مناطق روستایی و توابع شهرستان قزوین، مانند آقابابا، محمودآباد علم خانی، کوهین، نظام آباد و همچنین اقبالیه نیز شاهد برگزاری این مراسم معنوی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رجبعلی احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
سلام علیکم باتوجه به تجربه سالهای گذشته تقاضا می شود تفکیک گروه سنی در شبستانها انجام پذیرد
علی آذین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
سلام . خوب بود با تشکر از مسعولین محترم .
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار