فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به اندیشیدن تدابیر ویژه انتظامی در پردیس، گفت: مردم نگران نباشند.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 12 June 2017
غلامرضا حسنوند، در خصوص بروز شایعاتی در مورد حضور و دستگیری تیم‌های تروریستی در شهرستان پردیس با تکذیب این شایعات مبنی بر دستگیری برخی عناصر گروه های تروریستی در شهرستان پردیس، اظهار داشت: امنیت شهرستان پردیس مثال زدنی است و بررسی های دقیق امنیتی و انتظامی در این شهرستان وجود دارد.

وی گفت: هیچ فرد وابسته به گروه های تروریست در شهرستان پردیس دستگیر و شناسایی نشده است، ما به دقت تمام تحرکات موجود در منطقه را رصد می کنیم و جای نگرانی نیست.

حسنوند با تاکید بر اندیشیدن تدابیر ویژه امنیتی در شهرستان پردیس، اظهار کرد: با نظارت کامل دستگاه قضایی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و  بسیجیان غیور، گشت‌های مختلف در پردیس و بازرسی‌های متعدد و دائمی در این حوزه اجرا شده و مردم عزیز مطمئن باشند با کوچکترین تخلفاتی به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: شهروندان به شایعاتی از این دست توجهی نکنند و اخبار را از مراجع رسمی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در ضمن شھروندان چنانچه مورد مشکوکی مشاھده کردند با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را با نیروی انتظامی در میان گذاشته تا با به آن رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران نیز از اشراف کامل اطلاعاتی نیروهای انتظامی در شرق استان تهران خبر داده بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار