مدیر مسکن مهر شهرستان پردیس از رسیدگی پرونده ۸۲ هزار متقاضی مسکن مهر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 03 June 2017
علی اصغر جاودان فر در حاشیه بازدید از بخش های مختلف کارگزاری مسکن مهر در جمع خبرنگاران گفت: برای سهولت انجام امور اداری متقاضیان با هماهنگی مدیران بانک مسکن، اقدام به ارتقاء خدمات این بانک در کارگزاری مسکن مهر پردیس در جهت تکریم شایسته متقاضیان کردیم و این موضوع موجب ارتقاء رضایت مراجعین شده است.

وی با اشاره به مراجعه مرحله به مرحله متقاضیان به بانک مسکن در داخل شهر گفت: در مرحله اول امور مربوط به پرینت حساب و میزان بدهی در مکان اختصاصی بانک مسکن در کارگزاری انجام می شود و در مرحله بعدی که کمتر از یک ماه آینده صورت خواهد گرفت کلیه امور مربوط به مسکن مهر از قبیل کارت قسط، واریز و برداشت وجه هم جزو خدمات  ارایه شده به متقاضیان خواهد بود.

مدیر مسکن مهر شهرستان پردیس با اشاره به لزوم تسریع در جهت رسیدگی به روند اداری متقاضیان اضافه کرد: از هر راه ممکن برای رضایت خاطر ارباب رجوع و تکریم شایسته آنان  بهره خواهیم برد.

وی رسیدگی به پرونده  ۸۲ هزار متقاضی مسکن مهر در شهرستان پردیس را اقدامی بزرگ دانست و اضافه کرد: از تمامی ظرفیت‌ها در راستای اتمام پروژه های مسکن مهر استفاده خواهیم کرد و برای انجام تکلیف خود در برابر حقوق قانونی مردم مصمم هستیم و در سال جاری با افتتاح های پی در پی به مطالبات به حق مردم، جامه عمل می پوشانیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار