ساماندهی فاضلاب کرمانشاه اولویت‌دار و منوط به وفاق مردم و مسؤولان است

رئیس گروه مجامع و موسسات بین المللی وزارت اقتصاد و دارایی گفت: تحقق ساماندهی پروژه فاضلاب کرمانشاه به عنوان طرحی اولویت‌دار در کشور، منوط به عملکرد مردم و مسؤولان مربوطه در این منطقه است.
کد خبر: ۴۲۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،معصومه حقانی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی فاضلاب کرمانشاه و از سوی یکی از بانک‌های عامل،گفت: تحقق روند الحاق کشور به یک بانک بین‌المللی زمانی انجام می‌شود که موفق شویم پروژه‌های زیرساختی را با اعتبارات این بانک‌ها انجام شود.

رئیس گروه مجامع و موسسات بین‌المللی وزارت اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: پروژه ساماندهی فاضلاب کرمانشاه مطابق قانون بودجه سال 96 و برنامه ششم توسعه ایران توسط وزارت نیرو به عنوان یک‌ پروژه اولویت‌دار معرفی می‌شود که تحقق کامل آن منوط به دیدگاه و عملکرد مسؤولان و مردم استان است.

وی با بیان اینکه برای پروژه‌ها زیرساختی ضمانت‌نامه بانکی ارائه نمی‌شود بلکه روند آن توسط ادراه امور اقتصاد و دارایی و انجام مراحلی برای تهیه ضمانت‌نامه‌، صورت می‌گیرد، افزود: اخذ این اعتبارات تعهدنامه‌های بین‌المللی ایجاد می کند و باید مسؤولان استانی و مردم در زمینه پیگیری بیشتر این پروژه نهایت مساعدت و تلاش در بهره برداری از آن را به عمل بیاورند.

حقانی با تاکید براینکه پروژه مذکور باید طی زمان مشخص آن شروع و اتمام یابد، خاطرنشان کرد: اگر در مسیر اجرای این پروژه ذی‌نفعان دچار مشکلات و سستی شوند، هزینه احداث پروژه برای دولت بالا می‌رود و در مقابل با پیش‌بینی بودجه بازپرداخت‌ها مطابقت نمی‌کند.

رئیس گروه مجامع و موسسات بین‌المللی وزارت اقتصاد و دارایی بیان کرد: باید به این اطمینان برسیم که در شهر کرمانشاه وفاق کامل بین مردم و مسؤولان وجود دارد و اهداف تکمیل زیرساخت‌های توسعه توسط شهرداری و سایر نهادهای مربوطه در راستای آبادانی و توسعه در منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار