کلاس های احکام در خانه در رباط کریم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم از برگزاری کلاس های احکام در خانه قرآن « طلیعه نور» این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 21 April 2017
حجت الاسلام علی تولایی، از برگزاری کلاس احکام در خانه قرآن « طلیعه نور»رباط کریم خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت فراگیری احکام این کلاس ها یک جلسه در  هفته و به صورت رایگان انجام می شود و  در آن ها در رابطه با مسائل دینی و تربیت اسلامی و هم چنین سبک زندگی اسلامی مباحثی مطرح می شود.

وی فراگیری احکام دینی را یکی از مهمترین واجبات دین مبین اسلام دانست و اضافه کرد: فراگیری احکام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و درک و فهم درست نسبت به مسائل آن و عمل بر طبق آن تضمین کننده سعادت انسان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم گفت: کسی که اسلام را به عنوان دین خود بر می‌گزیند باید برنامه‌های آن را به طور کامل در همه قلمروهای زندگی خود بپذیرد و رفتار و عملکرد خویش را مطابق با احکام دین تنظیم کند.

تولایی با بیان این که انجام چنین تکلیفی می‌طلبد فرد مسلمان نسبت به مقدار مورد نیازش از احکام دین که به آن احتیاج دارد و برایش پیش می‌آید، شناخت پیدا کند، افزود: در این موقع است که فرد می تواند احکام را در زندگی خود اجراء کند و بر این اساس قرآن کریم و روایات ائمه هدی( ع) بر این موضوع تأکید بسیار کرده اند.

وی افزود: مدرس این کلاس ها حجت الاسلام عیسی بیگلو از روحانیون منطقه است و روز های چهارشنبه در رباط کریم، الارد پشت بانک ملی خیابان حافظ بن بست اول برگزار می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار