شهردار ورامین گفت: محل احداث زیر گذر باغ صالح ورامین در عرض مفید و موثر ۳۵ متری کاملا باز است و هیچگونه موانع و معارضی ندارد.
کد خبر: ۴۰۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 16 April 2017
علی حیدریان، عصر امروز  در خصوص مشکلات شهروندان منطقه « باغ صالح» و « موسی آباد» که منجر به بسته شدن مسیر قطار توسط مردم شد، گفت: شهرداری ورامین با جدیت تمام مشکلات مردم منطقه را پیگیری کرده است.

وی افزود: با توجه به مفاد مصوبه شورای اسلامی در خصوص دو شیت نقشه ارسالی شهرداری ورامین مربوط به طرح هندسی زیرگذر باغ صالح و موسی آباد که منجر به انعکاس آن جهت تایید به اداره کل راه  آهن استان تهران طی نامه مورخ ۱۵/۰۸/۱۳۹۵به شماره۱۵۳۳۰ شد، مراتب طی نامه شماره ۱۴۷۱۱/۳۴ مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۲ کاملا مورد تایید اداره کل و همچنین مدیر پروژه خطوط راه آهن بدون هر گونه پیشنهاد یا رفع نقص و یا اعلام موانع و معارضین مورد تایید وتصویب قرار گرفته است.

شهردار ورامین افزود: با این وجود شهرداری پس از شروع به کار احداث زیر گذرهای باغ صالح و موسی آباد مراتب اعتراض خود را در خصوص مسدود شدن مسیر تردد اهالی و عدم تصویب صورتجلسه  مربوط به نحوه راه انحرافی جهت دسترسی های محلی به صورت کتبی طی نامه شماره ۱۸۴۳۳ مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ به مدیر کل راه آهن استان تهران اعلام کرده است.

حیدریان گفت: پیرو اعتراضیه شهرداری و عدم توجه اداره کل  راه آهن و شرکت های پیمانکاری ، شهرداری مجددا مبادرت به ارسال نامه به شماره ۲۱۶۳۵ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ مبنی بر روند کند پیشرفت فیزیکی پروژه  و نیز عدم اجرای دسترسی مناسب و فقدان راه انحرافی  که موجبات بروز مشکلات عدیده برای شهروندان و اهالی شده است می کند.

وی با بیان اینکه در این راستا اهالی و ساکنین منطقه زیر گذر باغ صالح طی شکوائیه به دادستان محترم شهرستان ورامین شد، افزود: ایجاد مشکلات عدیده ناشی از توقف کامل احداث زیر گذر و معضلات دسترسی و تردد اهالی در نامه مردمی اعلام شده و در خواست شروع پروژه انجام شده بود.

شهردار ورامین اضافه کرد: با ورود داستان محترم طی نامه مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ و انعکاس اعتراضیه مردم ، در نهایت موضوع طی نامه شماره ۳۴۳ مورخ ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ به مدیر کل محترم راه آهن استان تهران جهت رسیدگی و تسریع در  روند اجرای پروژه ارسال شد.

وی گفت: اداره کل دفتر فنی استانداری تهران نیز طی نامه شماره ۵۵۵۲۹/۴۱/۹۵ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ به اداره کل راه آهن استان تهران به موضوعیت لزوم  تسریع در عملیات احداث  زیر گذر باغ صالح و موسی آباد اشاره کرد.

مدیر شهری ورامین ادامه داد: شهرداری مراتب اعتراض خود طی نامه مورخ 1395/12/19 به فرماندار شهرستان ورامین منعکس کرده است و در محل احداث زیر گذر در عرض مفید و موثر ۳۵ متری( محدوده راه آهن) کاملا باز و حتی در مسیر زیر گذر باغ صالح در ضلع جنوبی و شمالی هیچگونه موانع و معارضی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: شرکت راه آهن حتی در محدوده خطوط نیز تا کنون اقدام موثری از جمله جابجایی خطوط گرم و اجرا ادامه زیر گذر به دلایل نا معلوم و بنابر اخبار واصله پرداخت مطالبات پیمانکاران نکرده است و شایسته است تا مسئولین راه آهن جمهوری اسلامی و استان تهران به مطالبات به حق شهروندان و ساکنین معزز منطقه توجه و تلاش کنند تا پروژه با سرعت و کیفیت لازم به اتمام برسد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار