رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

98 نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های مراغه- عجب‌شیر- اهر و هریس نامزد شدند/ انصراف 2 نفر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، از ثبت‌نام 98 نفر برای کاندیدا شد در انتخابات میان دوره‌ای مجلس در حوزه های اهر-هریس و مراغه - عجب‌شیر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 05 March 2017
سعید شبستری، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در رابطه با آخرین آمار ثبت‌نامی داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه - عجب‌شیر و اهر – هریس، اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر 45 نفر از طریق فرمانداری و 14 نفر از طریق ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد دو نفر تا ساعت 13 امروز انصراف داده‌اند و در مجموع 57 نفر در این حوزه نام نویسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخاییه اهر و هریس نیز، 31 نفر از طریق فرمانداری و 10 نفر نیز از طریق ستاد انتخابات کشور نام نویسی کرده‌اند و به عبارتی در مجموع 41 نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس نام نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: از این تعداد ثبت‌نام کنندگان دو نفر خانم در حوزه مراغه و عجب‌شیر و یک نفر در حوزه اهر و هریس شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز مدارک و پرونده‌های داوطلبان نام نویسی کننده از حوزه‌های انتخابیه مراغه - عجب‌شیر و اهر و هریس  به وزارت کشور ارسال شده است.

شبستری خاطرنشان کرد: با توجه به زمان نام نویسی از داوطلبان، بررسی تعداد و محل شعب اخذ رای در مراکز حوزه‌های انتخابیه مراغه و عجب‌شیر و حوزه اهر و هریس آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار