رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

تخصص کارشناسان بخش کشاورزی در توسعه بخش نقش بسزایی دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تخصص کارشناسان بخش کشاورزی در توسعه این بخش نقش بسزایی دارد بنابراین باید از این ظرفیت‌ها و تخصص‌ها به خوبی بهره گرفت.
کد خبر: ۳۷۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اکبر متقی فرد در آئین تکریم و معارفه مدیر جدید حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که صبح امروز با حضور معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بیشتر فعالیت‌های اقتصادی استان مربوط به حوزه کشاورزی است که بخش اعظمی از فعالیت‌های این بخش و توسعه استان مربوط به جهاد کشاورزی است.

وی افزود: تمام تلاش بر این است که مشکلات بخش کشاورزی و بهره‌برداران بخش حل شود که خدمت‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی تنها با تلاش شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: مجموعه همگرا و همدل جهاد کشاورزی با تلاش مضاعف در‌صدد خدمت‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

متقی‌فرد تصریح کرد: در مصوبات سفر ریاست جمهوری  برنامه‌های مناسبی در راستای توسعه بخش کشاورزی تصویب شده که با تلاش معاونان، مدیران و همکاران سازمان به سرانجام مطلوبی می‌رسد.

این مسؤول گفت: در تمام حوزه‌ها حتی اعتباری و عمرانی باید تلاش مضاعف داشت تا بتوان از ظرفیت‌های نیروی انسانی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی بهره برد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خواستار توجه بیشتر به پیشنهادات و نظرات کارشناسی در زمینه رشد و پیشرفت هر‌چه بیشتر بخش کشاورزی شد.

متقی‌فرد تأکید کرد: شرایط کشاورزی استان قزوین به لحاظ وجود دشت قزوین و سابقه کشاورزی مناسب همیشه مورد توجه بوده که باید از این موضوع حداکثر بهره‌برداری را کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از خدمات جعفر صادقی، سیدمجید توسلیان را به سمت مدیر جدید حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار