در سومین روز از جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه؛

بن بست وثوق» و«ترومای سرخ» روی پرده می‌رود

کرمانشاه- همزمان با سومین روزجشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه ۴ فیلم « بن بست وثوق»،«سوفی و دیوانه»، «یادم تو را فراموش» و« ترومای سرخ» به روی پرده سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه می روند.
کد خبر: ۳۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،محمد جواد قبادپور، مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران ۴ فیلم «بن بست وثوق»، «سوفی و دیوانه»، «یادم تو را فراموش» و «ترومای سرخ» طی سومین روز از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: ۴ فیلم مذکور- که ۲ فیلم آن مجددا اکران می شود- امروز شنبه ۱۶ بهمن به روی پرده سینماهای آزادی و فرهنگ کرمانشاه خواهند رفت.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: «بن بست وثوق» به نویسندگی و کارگردانی «حمید کاویانی» امروز راس ساعت ۱۷ و ۲۱ به روی پرده سینما فرهنگ خواهد رفت.

وی از اکران «ترومای سرخ(تقصیر من نیست)» به نویسندگی و کارگردانی «اسماعیل میهن دوست» راس ساعت ۱۹ امروز در سینما فرهنگ خبر داد و گفت: «یادم تورا فراموش» نیز نوشته پیمان عباسی است که کارگردانی آن را «علی عطشانی» عهده دار است و علاوه بر روز گذشته، امروز نیز راس ساعت ۱۹ در سینما آزادی کرمانشاه اکران می شود.

قبادپور افزود: هم چنین «ترومای سرخ(تقصیر من نیست)» راس ساعت ۱۷ امروز به روی پرده سینما آزادی خواهد رفت و «سوفی و دیوانه» نیز - که «مهدی کرم پور» و «مهدی سجاده چی» نوشته اند و کارگردانی آن را «مهدی کرم پور» به عهده دارد- امروز و برای دومین روز راس ساعت ۲۱ در سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار