نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات سنتی بانوان روستایی و شهری ورامین که از روز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد با استقبال خوب مردم این شهرستان روبرو شد.
کد خبر: ۳۴۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 09 December 2016
در نخستین روز از افتتاح بازارچه طوبی که با هدف تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب و با همت امور بانوان فرمانداری ورامین برپا گردیده ، استقبال بسیار خوبی از غرفه های این نمایشگاه به عمل آمد.
مسئول امور بانوان و کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان قدس ، قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور و مسئول بسیج بانوان شهرستان پیشوا از جمله مهمانان روز نخست برپایی این نمایشگاه بودند.
استقبال مردم از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه و فروش بسیاری از محصولات عرضه شده در غرفه ها نشان داده که مردم به این گونه فعالیت ها اقبال نشان داده و بانوان می توانند در توسعه اقتصاد جامعه نقش به سزایی ایفا کنند.
تست رایگان قند و فشار خون توسط هلال احمر، پخت و توزیع آش محلی توسط عشایر، شاهنامه خوانی توسط کودکان ، نقاشی روی صورت کودکان به صورت رایگان و ارائه مشاوره رایگان توسط نیروی انتظامی از دیگر فعالیت های جانبی نمایشگاه طوبی در ورامین است .
نمایشگاه توانمندی ها و تولیدات سنتی بانوان روستایی و شهری ورامین تا روز شنبه 20 آذرماه سال جاری از ساعت 10 تا 20 در محل خیابان شهدا ، روبروی پمپ بنزین پذیرای علاقمندان می باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار