عضو شورای شهر اراک؛

با خروج نائب رئیس شورا جلسه غیرعلنی از رسمیت افتاد

تابناک: اشرف بهادری با بیان اینکه به دلیل نبودن رئیس شورا جلسه غیرعلنی باید به وسیله نائب رئیس اداره میشد بیان کرد: در جلسه غیر علنی نائب رئیس شورا بنا به دلایلی جلسه را ترک کرد و بازگشت ایشان به جلسه با وقفه بسیاری همراه بود که عملا جلسه از رسمیت خارج و ختم جلسه اعلام شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 21 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، اشرف بهادری در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص جوسازی های صورت گرفته در رابطه با جلسه امروز شورای شهر اراک گفت: طبق روال جلسات شورا امروز شاهد برگزاری این جلسه به صورت رسمی با حضور خبرنگاران بودیم که پس از آن جلسه به صورت غیر علنی ادامه پیدا کرد.

بهادری ترک جلسه و از رسمیت انداختن جلسه شورا را تکذیب کرد و با بیان اینکه امروز در غیاب رئیس شورا، جلسه غیرعلنی را نائب رئیس شورا اداره کرد بیان کرد: جلسه غیر علنی باید با حضور نائب رئیس اداره میشد، که نائب رئیس شورا نیز به دلایلی جلسه را ترک کرد و عملا جلسه از رسمیت خارج شد و این در حالی بود که اعضا شورا برای مدتی منتظر بازگشت ایشان بودند.

عضو شورای شهر اراک با بیان اینکه بازگشت رئیس جلسه با وقفه همراه بود و باعث شد سایر اعضا شورا نیز جلسه را ترک کنند و ختم جلسه غیر علنی نیز اعلام شد خاطر نشان کرد: عده ای که با توسل به این موضوع و وارونه جلوه دادن حقیقت سعی در تخریب اعضا شورا دارند قطعا در رسیدن به اهداف خود پیروز نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه جلسات غیرعلنی شورا دردی از مردم دوا نکرده است و اساسا شورا چیزی برای مخفی کردن از مردم ندارد افزود: موضوعات مطرح شده در جلسات غیر علنی خروجی خاصی در پی نداشته است و نیازی نیست چیزی از مردم مخفی شود.

بهادری با بیان اینکه مخفی کردن نامه های محرمانه از اعضا شورا تخلف است گفت: نامه محرمانه باید به اطلاع اعضا شورا برسد و هیات رئیسه و رئیس شورا موظف هستند بر اساس قانون عمل کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار