لزوم تسریع در ثبت انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد

رئیس دانشگاه یزد بر لزوم تسریع در ثبت انجمن دانش‌آموختگان دانشگاه یزد تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 21 October 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدصالح اولیاء در نشستی که به منظور تعیین اعضای هیئت موسس انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد برگزار شد، با بیان اینکه برای جذب اعضا در انجمن مشکل تبلیغات داریم، اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین کار، تسریع در ثبت انجمن و شروع به کار آن است.

محمدرضا فاضل، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه یزد نیز گفت: در پایگاه اطلاعات دانشگاه یزد تاکنون اسامی 34 هزار دانش آموخته، ثبت شده ولی اطلاعات و آمار دقیقی از آنان در دست نیست.

وی افزود: انجمن دانش آموختگان دانشگاه یزد از اوایل مرداد ماه امسال شروع به عضوگیری کرد و در تارنمای دانشگاه یزد نیز صفحه‌ای ایجاد شد تا دانش آموختگان دانشگاه در آن ثبت‌نام کنند و تاکنون 110 نفر ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

فاضل یادآور شد: ثبت‌نام در این انجمن در حال حاضر رایگان است و علاوه بر سایت، یک کانال تلگرام نیز برای عضوگیری انجمن دانش آموختگان ایجاد شده که تاکنون بیش از 300 نفر در آن عضو شده‌اند.

در این نشست مقرر شد اعضای هیئت موسس انجمن پس از تدوین اساسنامه با گردآوری مدارک لازم و انجام اقدامات مربوط این انجمن را به عنوان یک موسسه غیردولتی به تایید وزارت علوم و سپس به ثبت نهایی برسانند. پس از ثبت نهایی و تشکیل  هیئت مدیره، کار انجمن رسما آغاز می‌شود.

سیدمجید میررکنی از دانشکده فیزیک، روح الله دوست حسینی از داشکده مهندسی برق، مجید پویان از دانشکده ادبیات، آناهیتا رشتیان از دانشکده منابع طبیعی، حمید میرجانی از دانشکده هنر و معماری و محمدرضا فاضل از دانشکده مکانیک اعضای هیئت موسس این انجمن هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار