تشکیل ۱۱ کانون بازنشستگی جدید در استان البرز

کد خبر: ۳۰۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 27 September 2016


رئیس کانون بازنشستگی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مهمترین هدف کانون های بازنشستگی را رفع اختلاف حقوق بین بازنشسته قدیم و جدید اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله کمالی دهقان در آیین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که شامگاه دوشنبه با حضور استاندار البرز و رئیس موسسه رازی در سالن اجتماعات زنده یاد پروفسور میر شمسی موسسه رازی برگزار شد، ضمن خوشامدگویی به بازنشستگان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اکنون ۱۱ کانون بازنشستگی جدید با مجوز وزارت کشور در استان البرز راه اندازی و هیئت رئیسه موقت آنها تشکیل شده است.

وی افزود: در این تشکل ها تلاش می شود اعضای کانون بازنشستگان کشوری از امکانات و مزایای برابر برخوردار باشند.

کمالی دهقان هدف این کانون ها را تلاش برای آنچه که از آن به رفع تبعیض و اختلاف میزان حقوق بین بازنشستگان قدیم و تازه بازنشسته ها یاد کرد، برشمرد و از پیگیری هایی تا سطح هیئت دولت و قول مسئولان برای رسیدگی به این اختلاف حقوق در برنامه ششم توسعه خبر داد.

وی تصریح کرد: اکنون اختلاف آشکاری میان حقوق پرداختی به بازنشسته های قدیم با بازنشسته جدید وجود دارد و ما تمام تلاشمان را برای رفع این اختلاف به کار می بندیم.

رئیس کانون بازنشستگی موسسه رازی با بیان اینکه کار کردن برای افراد بازنشسته افتخار است، اظهار کرد: بازنشستگان تمام عمر و انرژی خود را برای کمک به عمران و آبادی این مرز و بوم صرف کردند و باید قدردان آنها باشیم.

وی آماری هم از تعداد بازنشسته های موسسه رازی داد و گفت: در مجموع هزار و دویست بازنشسته شامل سیصد و بیست خانواده مستمری بگیران و هشتصد و هشتاد بازنشسته در قید حیات عضو کانون بازنشستگی این موسسه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار