معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به استفاده از کارت هوشمند به صورت آزمایشی از 10 مرداد گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده تا پایان دولت یازدهم، استفاده از کارت هوشمند در تمامی مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی جایگزین دفترچه می‌شود.
کد خبر: ۲۷۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 05 August 2016
دکتر محمدعلی همتی گفت: استفاده از کارت هوشمند به جای دفترچه‌های درمانی از اوایل هفته در درمانگاه آزادی تهران آغاز شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این برنامه امکان ارائه خدمات متنوع و سهولت فراوان در کارها را به دنبال خواهد داشت، افزود: استفاده از کارت هوشمند همچنین باعث تسریع ارائه خدمات به مراجعین در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی نیز می‌شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: اطلاعات بیمه ای و درمانی بیمه شدگان با استفاده از کارت هوشمند سازمان تأمین اجتماعی در دسترس پزشکان قرار می‌گیرد و نسخ تجویز شده نیز در سریع ترین شکل ممکن توسط داروخانه‌ها قابل ارائه خواهد بود.

همتی گفت: با توجه به تکالیف مقرر در برنامه پنجم توسعه و رویکرد کلان استقرار دولت الکترونیک در کشور، سازمان تأمین اجتماعی در استفاده از کارت هوشمند پیشگام شده است و امیدواریم این برنامه با موفقیت در تمامی مراکز درمانی به اجرا درآید.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: استفاده حداکثری از فن آوری اطلاعات در همه بخش های سازمان تأمین اجتماعی و از جمله در بخش درمان مورد توجه قرار گرفته است و جایگزین کردن دفترچه های درمانی با کارت هوشمند از مهمترین برنامه‌های حوزه درمان محسوب می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار