وقوع تصادف مرگبار در جاده کرمانشاه

برخورد شدید سواری پژو با کامیون بنز 10 تن که باعث مرگ سرنشین و مصدومیت شدید راننده شد، آتش‌نشانان همدان را به جاده کرمانشاه کشاند.
کد خبر: ۲۷۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 03 August 2016
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: برخورد شدید سواری پژو با کامیون بنز 10 تن که باعث مرگ سرنشین و مصدومیت شدید راننده شد، آتش‌نشانان همدان را به جاده کرمانشاه کشاند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، محمدرضا بیاناتی اظهار کرد: ساعت 16 و 10 دقیقه روز دوشنبه 11 مردادماه نیروهای آتش‌نشانی شهر مریانج که در صحنه تصادف دو دستگاه خودرو حاضر شده بودند، در تماس با سامانه 125 همدان درخواست نیرو و تجهیزات کمکی کردند.

وی افزود: با دریافت این درخواست بلافاصله یک اکیپ ویژه امداد و نجات جاده‌ای با سه نفر آتش‌نشان از ایستگاه مرکزی همدان به نشانی اعلام شده واقع در جاده کرمانشاه به همدان بعد از ورودی پادگان شهید قهرمان اعزام شدند.

بیاناتی ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در صحنه حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه سواری پژو 405 که در حال حرکت به سمت همدان بوده از قسمت جلو با یک دستگاه کامیون بنز 10 تن پارک شده در حاشیه جاده برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودروی سواری که یک خانم جوان بود، توسط آتش‌نشانان مریانج از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شده اما سرنشین خودرو در اثر شدت برخورد داخل خودرو محبوس شده است.

بیاناتی عنوان کرد: با مشاهده وضعیت موجود آتش‌نشانان بلافاصله عملیات نجات فرد محبوس را آغاز و با استفاده از تجهیزات ویژه در کمترین زمان ممکن او را از درون خودرو حادثه دیده خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس که در صحنه حادثه حضور داشتند، پس از معاینه مصدوم اعلام کردند او در اثر عوارض ناشی از برخورد شدید جان خود را از دست داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار