بحران در بخش کشاورزی و آب شرب

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از تهیه برنامه سه ساله توسعه شهرستان توسط هر یک از دستگاه‌های اجرایی اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 24 July 2016
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از تهیه برنامه سه ساله توسعه شهرستان توسط هر یک از دستگاه‌های اجرایی اسدآباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر اکبر رنجبرزاده، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با تهیه برنامه سه ساله باید نمونه این برنامه را به صورت کتبی به فرمانداری ارسال کنند، اظهار کرد: بر طبق این برنامه هر یک از مدیران ادارات باید در بحث مسائل اقتصادی، معیشتی و تولید برنامه‌ای داشته باشند و براساس رسیدن به اهداف خود در این راستا حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات مدیران دستگاه‌های اجرایی براساس این برنامه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، ادامه داد: علاوه بر این برنامه هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به راه‌اندازی اتاق فکر با حضور نخبگان، صاحب‌نظران و همکاران خود در اداره اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: از این پس هر دو هفته یک‌بار به منظور بررسی موانع و مشکلات توسعه اسدآباد کارگروه توسعه در شهرستان برگزار خواهد شد.

رنجبرزاده از دیگر اولویت‌های کاری خود را راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها و تسهیل و رفع موانع تولید عنوان کرد و افزود: سعی برآن خواهد بود تا در همین راستا بانک‌ها مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی بررسی آسیب‌های اجتماعی از جمله بیکاری، طلاق، اعتیاد و خودکشی، جذب اعتبارات عمرانی و نظارت بر پروژه‌های ملی و پیگیری پروژه‌ها و رسیدگی به معیشت مردم و اشتغال جوانان را از دیگر برنامه‌های مهم خود برشمرد.

وی عنوان کرد: شهرستان اسدآباد در بخش کشاورزی و آب شرب دارای بحران است که باید با برنامه‌ریزی لازم نیز نسبت به رفع این معضلات اقدام کرد.

رنجبرزاده در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های خود پس از آغاز مجلس دهم گفت: شرکت در شورای اداری شهرهای آجین و اسدآباد، شرکت در جلسه شوراها و دهیاری‌های بخش چهاردولی در قوش‌تپه، شرکت در جلسه اعضای هیئت علمی دانشگاه سیدجمال و شرکت در جلسه شبکه بهداشت و درمان شهرستان از فعالیت‌های انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: بازدید از کارخانه آرد زرین، دیدار با مردم موسی‌آباد، حضور در دفتر ارتباط مردمی با مجلس شورای اسلامی و رسیدگی به مشکلات مردم منطقه، پیگیری تملک ٢٠ هکتار زمین درشهرک سیداحمد برای احداث  پردیس دانشکده علوم پزشکی از دیگر فعالیت‌هایی بوده که انجام گرفته است.

به گفته نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، با شرکت در جلسه شبکه بهداشت و درمان مقرر شد ٢ پایگاه سلامت به شهرستان اضافه شود.

رنجبرزاده در ادامه از افتتاح ساختمان دانشگاه سیدجمال‌الدین‌اسدآبادی در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: ادارات خدمات‌رسان برای سهولت دریافت امتیاز همکاری لازم را باید با این دانشگاه داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با شرکت در شورای اداری شهر آجین مشکلات بخش پیرسلمان بررسی شد که طرح هادی شهرآجین، نبود ماشین آتش‌نشانی، تکمیل پروژه‌های بهسازی و عمرانی، لایروبی کانال، مشکلات شبکه آب آشامیدنی، نبود ساختمان برای شهرداری شهر که به صورت استیجاری است، نبود نمایندگی ادارات در شهرآجین، نبود بودجه کافی برای شهرداری شهر آجین، عدم شبانه‌روزی بودن درمانگاه و فضای سبز از جمله مشکلات شهر آجین عنوان شد که به این مشکلات رسیدگی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار