میوه های قزوین به ارمنستان می رود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین از تفاهم با یک شرکت ارمنستانی برای ارسال میوه از این استان به ارمنستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 21 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با یک شرکت روسی ارمنستانی در خصوص محصولات کشاورزی و میوه به تفاهم رسیده ایم و با هماهنگی شرکت هواپیمایی ماهان مقرر شده از هر محصول دو و نیم تن و روزانه ۵ تن از انواع میوه به صورت هوایی ارسال شود تا در صورت بازاریابی و وجود بازار مناسب، به صورت روزانه به میزان مورد نیاز شرکت از طریق زمینی و دریایی محصولات کشاورزی و باغی ارسال شود.

وی افزود: همچنین با توجه به مشکلات عمده دستفروشی، سد معبر و مشکلات فراوان ترافیکی، فرهنگی، و انتظامی در شهرها به منظور ساماندهی و شناسنامه دار کردن این صنوف و ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکلات معیشتی این عزیزان و شهرداریهای استان قزوین تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی امید تنظیم شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های قزوین ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه، هر یک از این واحدها با تایید شهرداری و رعایت مقررات در صورت متحرک بودن تا سقف ۵ میلیون و در صورت فعالیت غرفه ای و دکه ای موقت در بازارچه های موقت تا سقف ۱۵ میلیون تومان تسهیلات دریافت می کنند.

طاهری عنوان کرد: در صورت ایجاد مکان ثابت و مغازه تا سقف ۳۰ میلیون تومان و ایجاد کارگاه کوچک تا سقف ۷۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ چهار درصد از طرف صندوق به آنان پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های قزوین بیان کرد: همچنین در جلسه ای با شهردار و شوراهای شهر نرجه در خصوص دو موضوع همکاری در اجرای پروژه های عمرانی و جدول گذاری و آسفالت و همچنین توسعه، مشارکت و جذب سرمایه گذار برای کارگاه تولید قطعات بتنی این شهر بحث و بررسی صورت گرفت.

طاهری همچنین از انعقاد قرار داد اجرای طرح عمرانی در زمینه زیرسازی و جدول گذاری به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بین سازمان همیاری و شهرداری اقبالیه خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار