گلزار شهدای جهادگر شهرستان ابرکوه گلباران شد

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، باحضور فرماندار، مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی وجمعی از مسوولان وخانوادهای معظم شهدای ابرکوه گلزار شهدای جهادگر این شهرستان عصر جمعه عطر افشانی و گلباران شد.
کد خبر: ۲۴۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 18 June 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار ابرکوه دراین آیین با تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی افزود: شهدا سرمایه های این مرز و بوم هستند و ما همه باید با ادامه راه این شهیدان ارزشهای انقلاب را حفظ کنیم.
سید نبی رسولی بابیان اینکه ما نباید تلاشهای جهاد گران عزیز که سنگر سازان بی سنگر بودند را از یاد ببریم اظهار کرد: امنیت و آسایش ما مدیون خون شهداست که باید یاد و خاطره آنها همیشه در جامعه زنده و جاوید نگاه داشته شود.
وی افزود: شهدا در دفاع از نظام و انقلاب پرچمی را بلند کرده اند که این پرچم همچنان باید توسط مسئولان افراشته بماند.
رسولی ادامه داد: شهدا با اعتقاد قلبی که به معنویت و ارزش کارهای خود داشتند در لبیک به امر ولی فقیه در میدان حق علیه باطل حضور پیدا کردند .
فرماندار ابرکوه بر لزوم تداوم راه شهدا و جانبازان تاکید کرد و گفت: باید راه این عزیزان را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه دهیم.
مدیر جهاد کشاورزی ابرکوه هم درحاشیه این آیین درگفت وگو باایرنا با گرامیداشت یاد وخاطره جهادگران شهید افزود: جهادگران نقش تاثیر گذاری در دوران دفاع مقدس داشتند .
مهدی غیب الهی ادامه داد: صبر و استقامت خانواده های شهدا ستودنی است و باصبر و استقامت آین عزیزان شاهد پیشرفت و امنیت کشورهستیم.
مدیرجهاد کشاورزی ابرکوه همچنین به بخشی از فعالیت های این نهاد اشاره کرد وافزود: برغم مشکلات کم آبی کشاورزان این خطه کویری سالانه190 هزارتن محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات تولید می کنند.
وی افزود: در خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان ، تولید بیش از 19 هزارتن زردآلو و همچنین تولید بیش از 20هزارتن پیاز رتبه نخست استانی را داریم.
این مسوول یاد آورشد: درشهرستان ابرکوه بیش از 27 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی بصورت آیش به کاشت محصولات مختلف کشاورزی اختصاص دارد.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار