امام تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد

امام خمینی(ره) با علم و ایمان و تقوا تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد و امروز در جهان با الگوگیری از اندیشه‌های امام و انقلاب اسلامی ایران؛ نهضت‌های بزرگی شکل گرفته است.
کد خبر: ۲۴۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 03 June 2016
امام جمعه ملایر گفت: امام خمینی(ره) با علم، ایمان و تقوا تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد و امروز در جهان با الگوگیری از اندیشه‌های امام و انقلاب اسلامی؛ نهضت‌های بزرگی شکل گرفته است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در آخرین روزهای ماه شعبان باید از فضایل آن بهره‌مند شد و خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کرد.

وی خطاب به نمازگزاران گفت: شما در این ماه به میهمانی بزرگی دعوت می‌شوید که برکاتش برای دنیا و آخرت شما بسیار ارزشمند است.

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه همزمان با ماه رمضان درهای جهنم بسته شده و شیطان در غل و زنجیر می‌شود، گفت: باید از فرصت مغتنم این ماه برای رسیدن به خدا بهره برد.

وی بر پرهیز از حرام، مکروهات و پرهیز از غیر خدا در این ماه تاکید کرد و افزود: مهمترین عمل در این ماه تلاوت قرآن است.

فاضلیان در ادامه بر آمادگی مساجد حسینیه‌ها تاکید کرد و افزود: باید در این روزها مساجد برای آغاز ماه رمضان آماده شوند و تلاش شود تا هر چه بیشتر جوانان را جذب مساجد کنیم.

وی با اشاره به بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام راحل تصریح کرد: شخصیت معمار کبیر انقلاب در همه ابعاد؛ الگویی برای همه ما است.

خطیب جمعه ملایر بیان داشت: امام خمینی(ره) با علم و ایمان و تقوا تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد و امروز در جهان با الگوگیری از اندیشه‌های امام و انقلاب اسلامی ایران؛ نهضت‌های بزرگی شکل گرفته است.

وی آرامش و امنیت امروز کشور را مرهون تلاش‌ و از خودگذشتگی امام خمینی(ره) با پشتیبانی ملت ایران در مقابل رژیم شاهنشاهی دانست و افزود: باید قدر ارزش‌های اسلامی و انقلابی را بدانیم.

فاضلیان ضمن مقایسه دوران قبل از انقلاب و بعد از پیروزی آن  اظهار کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب، ملت ایران در همه زمینه‌ها به دیگر کشورها وابسته بود در حالی که امروز در همه ابعاد علمی، پزشکی، تکنولوژی و... به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی به حرکت در مسیر ولی فقیه تاکید و خاطرنشان کرد: اگر در راه ولایت حرکت کنیم هرگز شکست نخواهیم خورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار