رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

نظارت ویژه‌ بر مراکز درمانی بوشهر انجام می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: برای ارائه خدمات درمانی مطلوب با همدلی و همکاری نظام‌پزشکی، سازمان‌های بیمه گر و دیگرسازمان‌ها نظارت بر مراکز درمانی بهداشتی استان بوشهر در اولویت برنامه‌ها است.
کد خبر: ۱۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 13 April 2015
تابناک بوشهر: علیرضا رئیسی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک سال جدید به شعار امسال "همدلی، همزبانی دولت و مردم" اشاره کرد و اظهار داشت: تمام مدیران دانشگاه و کارکنان زحمتکش حوزه سلامت استان نیز با تقویت روحیه اینگونه ضعف‌های این بخش را جبران می‌کنند و پیش از این نیز این حوزه در داخل دانشگاه و سازمان‌های مرتبط با سلامت مردم دست به دست هم داده‌ و توانسته‌اند نتایج خوبی را به‌دست آورند.

وی، خاطر‌نشان‌کرد: سال گذشته سال پر کار و حساسی بود از این جهت که با شروع طرح درگیر کار جدی و حساسی شدیم که با تلاش همکارانی که دغدغه سلامت مردم را داشتند توانستیم دستاوردهای مهمی در زمینه سلامت مردم داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهربا بیان اینکه کلینیک‌های ویژه تخصصی در استان سبب عدالت در دسترسی مردم شده بیان کرد: با افزوده شدن پزشکان متخصص در سال گذشته شاهد راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی ویژه در استان بودیم که سبب عدالت در دسترسی مردم شده است.

رئیسی ارائه خدمات تخصصی سرپایی به مردم را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: ارائه خدمات تخصصی سرپایی در استان وضعیت خوبی دارد اما وضعیت مطلوب از نظر دانشگاه بیشترازاین خدماتی است که در حال حاضر ارائه می‌شود که با تلاش همکاران و مدیران به آن دست می‌یابیم.

وی، اصلاح تعرفه‌ها را یکی از مهم‌ترین اتفاقات طرح تحول سلامت دانست وگفت: ورود به این حوزه و اصلاح تعرفه‌ها از سال 74 در دستور کار وزارت بهداشت قرار داشت اما به سبب حساسیت موضوع کسی نمی‌توانست وارد کار شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرافزود: هیچ وقتی برای تلف کردن نداریم و باید تلاش کنیم با همدلی و همکاری نظام‌پزشکی، سازمان‌های بیمه گر و تمام ارگان‌هایی که به مردم خدمات درمانی ارایه می‌کنند برای ارائه بهتر خدمات و رعایت تعرفه‌های خدمات درمانی گام برداریم.

رئیسی با بیان اینکه نظارت ویژه‌ای بر مراکز درمانی بوشهر انجام می‌شود تصریح کرد: برای ارائه خدمات درمانی مطلوب با همدلی و همکاری نظام‌پزشکی، سازمان‌های بیمه گرو دیگرسازمان‌ها نظارت بر مراکز درمانی بهداشتی استان بوشهردر اولویت برنامه‌ها است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار