آهو خردمند :

در هنر نقاشی هم موفق بودم

تابناک تهران - آهو خردمند یکی از بازیگرانی است که ثابت کرد در عرصه هنرنقاشی نیز مثل بازیگری، می تواند توانا و موفق باشد.
کد خبر: ۱۸۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 16 February 2016
آهو خردمند یکی از بازیگرانی است که ثابت کرد در عرصه هنرنقاشی نیز مثل بازیگری، می تواند توانا و موفق باشد.

وی در حوزه ترجمه کتاب نیز فعال بوده که از آن بین می توان به عناوین «کودک مدفون» اثر سام شپرد و «پسران آفتاب» نگارش نیل سایمون اشاره کرد.
 
او درباره هنر نقاشی اش می گوید : تاکنون موفق به برگزاری چندین گالری در عرصه هنر نقاشی شدم که یکی از از گالری ها به نام «آریا» در شهر بابل، دیگری در شهر تورنتوی کانادا و گالری بعدی لس آنجلس  برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به سبک هنرنقاشی خود گفت: من در نقاشی سبک خاصی ندارم و تکنیک حسی خودم را پیاده می کنم و توانستم در این هنر هم موفق باشم.

خردمند درباره ترجمه آخرین نمایشنامه اش گفت: آخرین نمایشنامه ای که ترجمه کردم یک اثر کانادایی بود به نام «کلی مورد» و به زودی هم بصورت کتاب چاپ خواهد شد.

این بازیگر توانا افزود: من نمی توانم هر نمایشنامه ای را ترجمه کنم، به این دلیل که معمولا کارهایی را باید ترجمه کنم که درخور ایران باشد و امکان اجرایی شدن روی صحنه تئاتر را داشته باشد، به نظرم وقتی یک بازیگر متن نمایشی را ترجمه می کند، کار خیلی راحت تر پیش می رود، چرا که او با دیالوگ سر و کار دارد و راحت تر می تواند آن را روی کاغذ بیاورد.

وی تصریح کرد: کارگردان کمتر با دیالوگ سر و کار دارد، در نتیجه وقتی بازیگر دیالوگ ها را می نویسد آن را طوری تنظیم می کند که در دهان راحت تر بچرخد، من اصولا کار ترجمه را دوست دارم و به آن عشق می ورزم، اما قاعدتا نمی شود هر نمایشنامه ای را ترجمه کرد.

خردمند با اشاره به اهداف مشخص شده اش برای سال جدید گفت: برای سال جدید در ایران گالری ندارم و برای برپایی نمایشگاه نقاشی هایم به رم سفر خواهم کرد.


َ
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار