کشف جرائم فضای‎مجازی توسط پلیس‎فتا مازندران

رئیس پلیس فتای مازندران با بیان اینکه از زمان فعالیت پلیس فتا تاکنون 90 درصد از جرائم فضای مجازی در استان کشف شد، گفت: یکی از بنیادی‌ترین نیازهای بشر، بحث امنیت است.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 18 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ"حسن محمدنژاد" رئیس پلیس فتا استان مازندران در گردهمایی فرهنگ، رسانه و امنیت اجتماعی در فضای مجازی گفت : توسعه روزافزون فضای مجازی و گسترش برخی سوء استفاده ها از این فضا منجر به تشکیل پلیس فتا  در کشور شده است.

رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود: فضای مجازی بستری مناسب و کم هزینه برای فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … است، اما درعین حال برخی مجرمان برای کسب درآمدهای نامشروع در این فضا فعالیت می کنند می‌کنند.

رئیس پلیس فتای مازندران با بیان اینکه از زمان فعالیت پلیس فتا تاکنون 90درصد از جرائم فضای مجازی در استان کشف شد،گفت:یکی از بنیادی‌ترین نیازهای بشر، بحث امنیت است و مردم از ارکان مهم امنیت در جوامع امروزی هستند.

سرهنگ محمدنژاد با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی، تصریح کرد:امنیت در فضای مجازی، محصولی جمعی است و تمامی کاربران در تأمین آن باید ایفای نقش کنند و پلیس فتا هم گام‌های موثری برای ایجاد امنیت در فضای مجازی برداشته است.

محمدنژاد با بیان اینکه ایجاد امنیت نیازمند مشارکت همه اقشار است، ادامه داد: شبکه‌های اجتماعی از معضلاتی است که در فضای مجازی با آن روبه‌رو هستیم و مخاطراتی برای کاربران به همراه دارد و کاربران باید به تمامی هشدارهایی که از سوی فتا عنوان می‌شود، توجه کنند.
پلیس فتا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار