آمادگی نیروی دریایی ارتش برای حفظ مرزها

عضو مرکزمطالعات راهبردی ارتش بابیان اینکه داعش دست‌پرورده استکبار است و هدفی جز مخدوش کردن چهره اسلام ندارد، گفت: نیروی دریایی ارتش با کسانی که تمامیت ارضی، استقلال و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به خطر بیندازند، به شدت مقابله می‌کند.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 29 November 2015

عضو مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه داعش دست‌پرورده استکبار است و هدفی جز مخدوش کردن چهره اسلام ندارد، گفت: نیروی دریایی ارتش با کسانی که تمامیت ارضی، استقلال و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به خطر بیندازند، به شدت مقابله می‌کند.

به گزارش ایرنا ؛حسینعلی لعلی درگفت‌و گوباخبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: نیروی دریایی مدتی‌ است که کنترل آب‌های خلیج عدن، دریای سرخ و شمال اقیانوس هند را از دست دزدان دریایی را به دست گرفته است.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به مسائل منطقه بیان کرد: داعش دست‌پرورده استکبار است که هدفی جز مخدوش کردن چهره اسلام ندارد.

وی داعش را دشمنی خوار و حقیر معرفی و تاکید کرد: داعش و نیروهای آن در برابر شیعیانی که برای مراسم اربعین امام خود، مرارت و سختی‌های فراوانی را متقبل شده و با پای پیاده، تجمع چند میلیونی را رقم می‌زنند، بسیار کوچک است.

لعلی به توانایی‌های ارتش ایران اشاره و تصریح کرد: امروز ارتش ایران از لحاظ تجهیزات و امکانات در برابر کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، نیروی دریایی ایران مقتدرانه با ادوات و تجهیزات به‌روز و کامل خود در برابر هر دشمنی که قصد دست‌درازی به ایران اسلامی را داشته باشد ایستادگی می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار