مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد ؛

برگزاری آزمون ادواری جامع استانداردهای مهارتی کار‌دانش در از ۱۷ تا ۲۶ شهریورماه در ۶ شهر مازندران

در این دوره از آزمون‌ها ۹ رشته‌ گرافیک رایانه‌ای، چهره‌سازی، تصویربرداری، عکاسی دیجیتال، تصویرسازی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، دستیاری طراحی لباس(دوخت و ترمیم) بیشترین هنرجوی متقاضی آزمون را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۱۱۸۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ 09 September 2024

برگزاری آزمون ادواری جامع استانداردهای مهارتی کار‌دانش در  از ۱۷ تا ۲۶ شهریورماه در ۶ شهر مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری چهل‌و‌‌چهارمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار‌دانش در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از هفدهم تا بیست‌وششم شهریورماه در ۶ شهر مازندران خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر با اشاره به اینکه چهل‌و‌‌چهارمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار‌دانش در ۲ بخش عملی و نظری‌ برخط(آنلاین) در شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، چالوس و تنکابن برگزار می شود، زمان آزمون عملی را ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه و آزمون نظری‌ آنلاین را ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه عنوان کرد.

 

وی یادآور شد: در این دوره از آزمون‌ها ۹ رشته‌ گرافیک رایانه‌ای، چهره‌سازی، تصویربرداری، عکاسی دیجیتال، تصویرسازی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی ساز جهانی، دستیاری طراحی لباس(دوخت و ترمیم) بیشترین هنرجوی متقاضی آزمون را به خود اختصاص دادند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در هر سال تحصیلی ۳ دوره آزمون برگزار می‌شود و هنرجویان متقاضی شرکت در آزمون‌های جامع و ادواری (آزاد) می‌توانند دوبار در سال تحصیلی در مهر و دی‌ از طریق سامانه مدیریت آزمون‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (آزمون هنر) به نشانی https://honarazmoon.ir/  برای ثبت نام اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار