هیئتی با محوریت اقتصاد مقاومتی

تابناک: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، هیئت انصار الحسین (ع) در دهه اول محرم ویژه برنامه "فتح دیگری باید" را برگزار می کند.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۷ 14 October 2015
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، هیئت انصار الحسین (ع) در دهه اول محرم ویژه برنامه "فتح دیگری باید" را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهید بهشتی (ره)، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، هیئت انصار الحسین (ع) در دهه اول محرم ویژه برنامه "فتح دیگری باید" را برگزار می کند.

سعید امامی با اشاره به برنامه‌های هیئت انصارالحسین در دهه نخست محرم اظهار داشت: هیئت انصار الحسین از شب اول محرم به مدت 11 شب برنامه دارد که حجت الاسلام سرلک 5 شب نخست و حجت الاسلام ماندگاری 6 شب بعد از آن را به سخنرانی می پردازند مداح برنامه نیز محمد یزدخواستی است.

وی با اشاره به کنداکتور این برنامه، ادامه داد: برنامه بعد از اذان مغرب و عشا با اقامه نماز و قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود و پس از آن ویژه برنامه هایی برنامه ریزی شده است؛ مقرر شده از ساعت 19:30 تا 20:15 سخنرانی و بعد از سخنرانی تا ساعت 21 مداحی برگزار ‌شود.

دبیر ستاد محرم هیئت انصار الحسین(ع) پیرامون محور سخنرانی برنامه محرم سال جاری این هیئت بیان داشت: محور اصلی محتوای برنامه امسال ، استکبار ستیزی و اقتصاد مقاومتی است البته با توجه به حساسیت های موجود و اهمیت زبان مخاطب این مفاهیم در لایه های محتوایی از عاشورا مطرح می‌شود.

وی درباره دلیل انتخاب شعار این هیئت افزود: این شعار برگرفته از یکی از جملات شهید آوینی بوده که بر اساس آن طراحی پوستر انجام شده همچنین متناسب با آن، 3 تیزر نیز آماده شده است؛ تلاش بر این بوده که همه افراد جامعه و اقشار مختلف بتوانند از این برنامه استفاده کنند اما به نوعی مخاطب اصلی این برنامه جوانان هستند.

دبیرستاد محرم هیئت انصارالحسین با اشاره به ویژه برنامه ظهر عاشورا خاطرنشان کرد: ظهر عاشورا نیز مراسم مقتل خوانی توسط حجت الاسلام نائینی برگزار می‌شود.

وی گفت: از ویژه برنامه های هیئت انصارالحسین (ع) در محرم امسال، می توان به تئاتر نمایش "وقت تیغ" (5 شب اول) و برنامه امانت تاریخ با حضور استاد امین رستمی ودکتر رجبی دوانی ( 5شب دوم) اشاره کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار