رهبری برلزوم توجه به جهاد تبیین تاکید دارند

استاندار فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به جهاد تبیین و حرکت در میدان تبیین بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که در جهت روشنگری و آگاهی بخشی به افکار عمومی گام برداریم و در مقابل سوء استفاده دشمنان و هرگونه سیاه نمایی از جانب آنها مانع ایجاد کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 15 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: فرهنگ بزرگنمایی نباید در استان و در بین مسئولان وجود داشته باشد و اگر رسانه‌ها کوچکترین آثاری از آن دیدند با آن مقابله کنند.
وی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به جهاد تبیین و حرکت در میدان تبیین بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که در جهت روشنگری و آگاهی بخشی به افکار عمومی گام برداریم و در مقابل سوء استفاده دشمنان و هرگونه سیاه نمایی از جانب آنها مانع ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: باید با شفاف سازی، اطلاع رسانی صحیح و بیان خدمات و اقدامات انجام شده مردم را در جریان کارهای صورت گرفته قرار دهیم.
استاندار فارس اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام و اقدامات دولت منجر به ایجاد امید در بین مردم و جامعه می شود و مردم نسبت به آینده کشور امیدوارتر خواهند شد.
ایمانیه افزود: بی تفاوتی مسئولان در بیان اقدامات انجام شده می تواند موجب ایجاد ناامیدی به ویژه در میان نسل جوان جامعه شود و آنها را به سمت مهاجرت از کشور، خشونت و افسردگی، گوشه گیری و بی تفاوتی نسبت به سرنوشت خود و کشور سوق دهد.
او ادامه داد: جهاد تبیین و توجه به آن راهکار مناسبی است که می‌تواند از بروز این مشکلات در میان نسل جوان جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار