تصویب شیوه انعقاد قراردادهای شورای شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب شیوه انعقاد قرار داد طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی با مرکز مطالعات و پژوهش های شورا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ 05 March 2015

 سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب شیوه انعقاد قرار داد طرح های پژوهشی و پایان نامه های دانشجویی با مرکز مطالعات و پژوهش های شورا خبر داد.

به گزارش مهر؛ کامران گردان ،در حاشیه برگزاری جلسه در شورای شهر همدان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: بر اساس این مصوبه از این پس پایان نامه های دانشجویی در مقاطع  كارشناسی ارشد و دكتری ابتدا در شورای پژوهش مركز مطالعات و پژوهش های شورا بررسی و پس از تصویب برای انجام امور اداری مالی و انعقاد قرارداد به معاونت برنامه ریزی و توسعه ارجاع می شود.

وی افزود: این معاونت باید نتایج و گزارش های دوره ای و نهایی را به صورت کتبی برای طرح در شورای پژوهشی به مركز ارایه کند.

گردان با بیان اینکه طرح های پژوهشی پس از طی مراحل بررسی تا سقف ۵۰ میلیون ریال مساعدت مالی در هر مورد به شهردار همدان تفویض اختیار می شود، تصریح کرد: همچنین برای ارقام بیشتر باید مجوز شورای اسلامی شهر اخذ شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان همچنین در مورد برق رسانی مجتمع صنعتی شهید بهشتی، افزود: شهرداری باید تمامی مسائل و مشکلات بین شرکت و شهرداری و از جمله موضوع جانمایی تیرهای برق را در اسرع وقت به شورای اسلامی شهر اعلام کند.

کامران گردان در مورد پوشش گنبد تالار قرآن همدان نیز یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای شهر در این زمینه شهردار همدان با توجه به سوابق و آخرین قرارداد موجود و رعایت قانون و مقررات اقدامات لازم را به عمل می آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار