پیام تبریک دبیر کل هییت امنا خانه صمت جوانان کشور به مناسبت روز صنعت و معدن

رضاامیدوار تجریشی دبیرکل هیات امنا خانه صمت جوانان ایران طی پیامی روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 01 July 2022

به گزارش تابناک رضوی، متن پیام به شرح ذیل است:

در این سال‌های اخیر برای همه مردم و بخصوص فعالان عرصه‌های تولید در بخش‌های صنعت‌ معدن، امکان ندارد 365 روز سال بدون دغدغه، مشکل و موانع بزرگ و کوچک سپری شود.
آنچه تولیدکنندگان، صنعت‌گران و معدن‌کاران را علیرغم وجود این حجم عظیم از مشکلات، کماکان در این آوردگاه نگه داشته عشق و علاقه وافر به کارآفرینی، اشتغالزایی و توسعه کشور است. با این علاقه است که صنعت‌گر از یک تکه سنگ، آهنی می‌سازد، از یک نخ، پارچه‌ای و از پارچه‌ای البسه‌ای؛از خاک تبدیل به شیشه و از گندم تبدیل به نان؛ که یقینا با رنج فراوان همراه است.
شاید ارج نهادن و نام‌گذاری یک روز در سال به نام روز صنعت و معدن نتواند جبران زحمات کند. زحماتی از جنس عبور از تحریم‌های خارجی و خودتحریمی‌های داخلی؛ لذا ضمن عرض دست‌مریزاد به این عزیزان، روز صنعت و معدن را به همه صنعت‌گران و معدن‌کاران عزیز تبریک و شادباش می‌گویم.
به بهانه این مناسبت فرصت را مغتنم شمرده و عرض می‌کنم که مع‌الاسف در جامعه ما صنعت فدای سیاست شده است. قطعا کشوری می‌تواند مستقل و پیشرو باشد که صنعتش مترقی و فناور باشد
توسعه صنعت منجر به توسعه اشتغال می‌شود. همچنین نسبت مستقیم صنعت با تولید ناخالص ملی و توسعه صادرات غیرنفتی بر کسی پوشیده نیست

در پایان بار دیگر دهم تیر را به همه همکارانم در حوزه صنعت و معدن شادباش گفته، توفیقات روزافزون یکایکشان را از درگاه حضرت عبودیت مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار