سخنگوی علوم پزشکی گیلان:

بستری ۵۹ بیمار کرونایی جدید در گیلان/ ۶۰ نفر بدحال هستند

رشت- سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۵۹ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته در این استان، گفت: حال ۶۰ نفر وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 14 November 2021

به گزارش تابناک گیلان، فردین مهرابیان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۵۹ نفر از این بیماران در شبانه روز گذشته بستری شدند، گفت: ۶۵ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۹ نفر از آنها امروز به این بخش منتقل شده‌اند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به وخامت حال ۶۰ بیمار کرونایی، اضافه کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک پرهیز از مسافرت غیر ضرور و حضور در دورهمی ها همچنان باید با جدیت از سوی شهروندان رعایت شود.

وی همچنین به آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر همانند هفته‌های گذشته شهرستان رودبار در وضعیت نارنجی قرار دارد.

مهرابیان با بیان اینکه شهرستان‌های املش، سیاهکل و شفت در وضعیت آبی قرار دارند، ادامه داد: باقی شهرستان‌های گیلان در وضعیت زرد هستند.

وی با تأکید بر اینکه هر گونه عادی انگاری و بی توجهی به رعایت پروتکل‌های می‌تواند شرایط شکننده گیلان را تغییر دهد، گفت: روند واکسیناسیون در گیلان مطلوب است اما باید پروتکل‌ها هم رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار