همزمان با روز «شهید» در سال ۱۴۰۰؛
مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر کرمانشاه گفت: بزرگترين شهرک گلخانه‌ای غرب كشور در شهرستان اسلام آبادغرب همزمان با روز «شهید» در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۹۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ 25 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه، سيدصاحب میرپناهی اظهار کرد: فاز نخست بزرگترين شهرک گلخانه‌ای غرب كشور در شهرستان اسلام آبادغرب در حال تکمیل است و ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۰ مصادف با روز «شهید» به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: فاز نخست شهرک گلخانه‌ای شهرستان اسلام‌آبادغرب به وسعت یازده هكتار سالیانه بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات گلخانه‌‌ای را تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر کرمانشاه تصریح کرد: پروژه مذکور برای ۳٠٠ نفر به صورت مستقيم و برای ییش از یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی داشته و نقش مؤثری در رفع معضل بیکاری جوانان منطقه ایفا می‌کند.

وی با اشاره به بازدید اخیر وزیر جهاد کشاورزی از یکی از طرح‌های شرکت پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر در استان ایلام گفت: این شرکت از وزیر کشاورزی خواستار حمايت‌های بیشتری در تامين زيرساخت‌ها و منابع مالی مورد نياز برای بهره برداری از شهرک گلخانه‌‌ای شهرستان اسلام‌آبادغرب شد.

میرپناهی از حمایت‌ها و مساعدت‌های مجتبی بخشی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و سایر مسئولین مربوطه در پیشرفت این پروژه قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار