معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: تاکنون ۶۴ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال آذربایجان‌شرقی واکسینه شده‌اند، در حالی که برای جلوگیری از بروز پیک ششم کرونا باید این رقم به ۸۰ درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۹۹۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 25 September 2021


اخبار
فارس من
فارس پلاس
افکار سنجی
زندگی
دیگر زبانها (Other Languages)
دسته بندی ها
صفحه نخست
جامعه
اقتصاد
بین الملل
سیاست
علم و پیشرفت
فرهنگ
هنر و رسانه
ورزش
تعلیم و تربیت
استانها
عکس
فیلم
دفاتر منطقه ای
فارس +
بیشتر
نمایش در نسخه دسکتاپ
استانها
/
آذربایجان شرقی
۱۱:۲۸ ۱۴۰۰-۷-۳
به گزارش تابناک تبریز، عباسعلی درستی اظهار داشت: روند کاهشی ابتلا به کرونا در استان آذربایجان‌شرقی آغاز شده است، روزانه نتیجه کمتر از ۷۰۰ آزمایش کرونا در استان مثبت می‌شود و ۲۲ تا ۲۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا فوت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به تسریع روند واکسیناسیون در استان و در عین حال کاهش استقبال از تزریق واکسن کرونا، ادامه داد: تاکنون ۶۴ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال آذربایجان‌شرقی واکسینه شده‌اند، در حالی که برای جلوگیری از بروز پیک ششم کرونا باید این رقم به ۸۰ درصد افزایش یابد.

درستی یادآور شد: رسانه‌ها در تشویق مردم به واکسیناسیون سریع همکاری مناسبی دارند و مردم نیز نباید معطل کنند؛ واکسن‌های خوبی مثل سینوفارم و برکت به مقدار کافی موجود است و آسترازنکا نیز به محض تحویل، ارائه می‌شود اما واکسن‌هایی مثل فایزر تزریق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۷۰ مرکز واکسیناسیون در آذربایجان‌شرقی اکنون مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵ مرکز تجمیعی و ۲۸ مرکز تزریق واکسیناسیون در تبریز ارائه خدمت می‌کنند و طرح واکسیناسیون خانه به خانه نیز در برخی شهرهای کوچک استان در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار