از ابتدای سال جاری تاکنون؛
مدیر عامل شرکت گاز استان تهران از ادامه اجرای طرح های ضربتی مبارزه با انشعابات غیرمجاز و جمع آوری بیش از ۲ هزار و ۲۵ مورد انشعاب غیر مجاز گاز از ابتدای سال جاری، با هدف افزایش سطح ایمنی در استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 22 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شرکت گاز استان تهران، سعید توکلی گفت: از آغاز اجرای این طرح؛ یعنی خرداد سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۲۰۶ مورد سرقت گاز در استان تهران شناسایی شده است که از این تعداد چهار هزار و ۴۱۶ مورد آن مربوط به شهرستان های استان تهران می شود و ۷۹۰ مورد آن برای مناطق ۲۲گانه تهران است.

توکلی افزود: انشعابات غیرمجاز در حوزه توزیع گاز بسیار خطرناک است و کم ترین بی توجهی و نادیده گرفتن آن نتایج زیان باری را از ابعاد گوناگون خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در رابطه با دلایل این تخلفات بیان داشت: مواردی مانند ساخت و سازهای غیرمجاز از سوی افراد سودجو، تغییر کاربری کشاورزی به مسکونی و یا ساخت و ساز خارج از بافت شهری، روستایی وجود دارد که در نهایت مانع کسب مجوز های لازم برای برخورداری از انشعاب استاندارد و مجاز برای افراد می شود.

وی همچنین درباره روش ها و شیوه های مبارزه با نصب انشعابات غیرمجاز ادامه داد: ما می توانیم با همکاری واحدهای مسوول و با نظارت مستمر بر شبکه های گازرسانی و انشعاب ها مانع بروز چنین تخلفاتی شویم، همچنین برخورد قانونی و قاطع با متخلفان و همکاری مقامات قضایی استان و شهرستان هم برای مبارزه با نصب انشعاب غیرمجاز بسیار تاثیرگذار است.

اجرای طرح ضربتی جمع آوری انشعابات غیرمجاز از خرداد ماه سال ۹۹ آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار