فرماندار شهرستان بهارستان با بیان اینکه روزانه برای بیش از ۸ هزار نفر از افراد واجد شرایط واکسن تزریق می‌شود گفت: تزریق واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال در این شهرستان بدون محدودیت انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 21 September 2021

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان بهارستان در گفتگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: عملیات واکسیناسیون و تزریق واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان بهارستان بدون هیچ محدودیتی انجام می شود.

وی گفت: به همت شبکه بهداشت و درمان و با همکاری دیگر دستگاه‌ها در حال حاضر روزانه برای بیش از ۸ هزار نفر از افراد واجد شرایط واکسن تزریق می‌شود و با تدابیر اتخاذ شده و رفع موانع و تامین واکسن مورد نیاز آمادگی لازم برای تزریق روزانه بیش از ۲۰ هزار واکسن در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: از آغاز زمان واکسیناسیون تاکنون برای ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان ساکن شهرستان بهارستان دوز اول تزریق واکسن انجام شده و بالغ بر ۵۰ هزار نفر نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

تمهیدی با اشاره به همکاری و مشارکت صمیمانه دستگاه‌های مختلف برای انجام واکسیناسیون در شهرستان، گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شهرداری گلستان علاوه بر مراکز تجمیعی تزریق واکسن در شهرستان بهارستان، یک مرکز تزریق خودرو نیز در جوار شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایجاد و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی با اشاره به تاکید استاندار تهران برای انجام سریع واکسیناسیون افراد در شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: از همه شهروندان و افراد واجد شرایط و بالای ۱۸ سال درخواست داریم تا در اسرع وقت در سامانه واکسیناسیون ثبت نام وبا همراه داشتن کارت ملی به مراکز تزریق مراجعه و نسبت به دریافت و تزریق واکسن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار