فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: شوراهای اسلامی امانتدار رای مردم هستند و می‌بایست در هر تصمیم و اقدامی منافع عمومی را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۹۹۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 20 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در آیین معارفه شهردار حسن آباد فشافویه اظهار داشت: انتخاب شهردار کارآمد و متخصص از سوی شوراهای اسلامی شهر در حفظ و صیانت از منافع عمومی تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای قوانین و نحوه خدمات رسانی به مردم است و شهرداری نیز وظیفه اجرایی دارد و بایستی بین نظارت و اجرا تمایز قائل شد تا به روند توسعه و پیشرفت شهر آسیب وارد نشود.

این مسئول اضافه کرد: حسن‌آباد فشافویه اولین شهر از توابع شهرستان ری است که در بیش از چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ارزشمند و ماندگاری به مردم شریف این شهر ارائه شده، اگرچه تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی است.

معاون استاندار تهران افزود: توسعه و پویایی شهر تنها با تدوین برنامه ای منسجم از سوی شورای اسلامی و اقدامات خلاقانه و بروز توسط شهرداری میسر می شود و در این راستا توجه به مطالبات مردم و مردمی بودن از همیت ویژه ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی و شهرداری حسن آباد فشافویه با استفاده از بودجه های ملی و استانی راه اندازی کمربندی، ایجاد ایستگاه دوم آتشنشانی و ارتقای سطح آگاهی در حوزه حقوق شهروندی و برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و رضایتمندی مردم و همچنین شناسایی نقاط کم برخوردار حوزه شهری، جلوگیری از جذب نیروی انسانی بدون سیر مراحل قانونی چ، دلسوزی در روند احقاق مطالبات مردمی و نظارت بر نحوه اجرای طرح ها بدون دخالت در امور جاری و چگونگی تفکیک های متعدد بدون آماده سازی و ایجاد سرانه در این شهر را به عنوان اولویت و نقشه راه قرار دهند.

آیین تکریم و معارفه شهردار حسن آباد بخش فشافویه با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، طاهری نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، امام جمعه و بخشدار فشافویه، رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه، اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد و سایر مسئولان برگزار شد.

با حکم استاندار تهران، شیرزاد یعقوبی به عنوان شهردار حسن آباد فشافویه منصوب شد.

بخش فشافویه از توابع شهرستان ری به مرکزیت حسن آباد با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار