فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه این نیرو برای هرگونه همکاری میان ناجا و شهرداری تهران آمادگی دارد، خواستار افزایش تعامل بین این ۲ نهاد شد و اظهار امیدواری کرد که این هماهنگی و تعامل آغازگر کارهای جهادی و پرمنفعت برای مردم باشد.
کد خبر: ۹۹۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 20 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شهرداری تهران، سردار حسین اشتری در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران افزود: کارهای نیمه تمامی که از قبل داشتیم را نیز پیگیری خواهیم کرد و ارتباطات و تعامل میان ناجا و شهرداری تهران باید بیشتر از گذشته شده و امیدواریم این هماهنگی، شروع کارهای جهادی و پرمنفعت برای مردم باشد.

فرمانده ناجا ادامه داد: باید کاری کنیم که در دوره مسئولیتمان ابتدا مردم از عملکرد ما راضی باشند و همچنین سربازی برای ولایت باشیم.

سردار محمدعلی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده ناجا نیز در این جلسه گفت: هر سال سه میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت می‌کردند و امسال این تعداد به ۶۰ هزار نفر رسیده است، این امر باعث شد در تهران مسئولیت شهرداری سنگین تر شده و فضای معنوی در شهر به گونه ای فراهم شود که مردم دلتنگی کمتری داشته باشند.

وی افزود: ناجا با شهرداری در ارتباط با امور انتظامی و آسیب های اجتماعی همکاری می کند و البته در برخی از موضوع ها مانند مترو، ارتباطات و هماهنگی های بیشتری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار