به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
رئیس پردیس تئاتر تهران گفت: نخستین یادواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس با عنوان «خوانش پایداری» به مناسبت هفته دفاع مقدس در این پردیس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ 20 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پردیس تئاتر تهران، حسین عالم‌بخش اظهارداشت: این برنامه با مشارکت انتشارات دفاع مقدس ۳۱ شهریور تا هفتم مهر از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در محل سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود و شامل دو بخش نمایشنامه‌خوانی و گفت‌وگو با هنرمندان و صاحب نظران عرصه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت است.

وی گفت: در این برنامه ۱۴ نمایشنامه طی مدت اعلام شده در پردیس تئاتر تهران خوانش و از طریق فضای مجازی (سایت تیوال) پخش می‌شود.

عالم‌بخش افزود: در بخش دیگر برنامه هنرمندان و صاحب نظرانی همچون حسین مسافرآستانه، علی عطایی - ایوب آقاخانی - قادر آشنا - شهرام کرمی - حمید نیلی - مالک حدپور سراج پیرامون موضوعات محوری تئاتر دفاع مقدس و مقاومت نقطه نظرات خود را ارائه خواهند داد.

رئیس پردیس تئاتر تهران بیان کرد: «عندالمطالبه» به کارگردانی و نویسندگی «مرتضی شاه کرم»، «آنم آرزوست» به کارگردانی «سیدمحمد بی‌ریا» و نویسندگی «علی موسویان»، «بابای من قهرمانه» به کارگردانی و نویسندگی «رضا بیات»، «فرمانده» به کارگردانی و نویسندگی «بهرام بیات»، «قصه‌ای از دل خاک» به کارگردانی و نویسندگی «محمود تیوری»، «پل» به کارگردانی و نویسندگی «محسن عظیمی»، «آشیانه» به کارگردانی و نویسندگی «مجید کاظم‌زاده مژدهی»، «۲۳بهمن ۶۳» به کارگردانی «سمیه آباده» و نویسندگی «مهدی منصوری» از جمله آثاری هستند که خوانش می‌شوند.

عالم‌بخش اظهارداشت: «پا برهنه با چای نیم خورده» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «شربت» به نویسندگی و کارگردانی «بهار کریم زاده»، «آهو و پرندگان» به نویسندگی و کارگردانی «ایرج افشاری»، «این قصه را آهسته بخوان» به نویسندگی «مهدی نصیری» و کارگردانی «ایرج افشاری»، «تنها قاصد بابا» به نویسندگی «علیرضا دهقانی» و کارگردانی «ماندانا عبقری»، «عزیز مایی» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد رایانی مخصوص» از دیگر آثاری هستند که در این برنامه مورد خوانش قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند طی روزهای یاد شده نمایش‌های مورد علاقه خود را از طریق سایت‌های تیوال به صورت مستقیم تماشا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار