محسنی بندپی:
استاندار تهران گفت: کادر درمانی و بهداشتی نیز بایستی دوز سوم واکسن را برای تثبیت ایمنی دریافت کنند تا نگرانی برای این قشر به وجود نیاید.
کد خبر: ۹۹۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 15 September 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا استان تهران گفت: ۵ گروه صنفی از جمله پایانه‌های حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، برخی بانک‌ها، پاساژها، ترمینال فرودگاه‌ها از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضعف داشتند و ما را با مشکل مواجه می‌کردند و مکاتبه‌ای اخطاری به آن‌ها ابلاغ شده و اگر ناگزیر شویم برخورد نیز خواهیم کرد.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در تهران اظهار کرد: ۷۶ درصد جمعیت استان بالای ۱۸ سال است و تراکم جمعیتی در استان تهران متفاوت از سایر استان‌هاست. این مولفه‌ها تهران را در اولویت قرار می‌دهد که ۲۰ تا ۳۰ درصد سهمیه واکسن استان افزایش داده شود.

محسنی بندپی در ادامه گفت: استانداری تهران آماده است تمام عوامل لجستیکی و هزینه‌های مورد نیاز مراکز واکسیناسیون را تامین می‌کند تا تمامی افراد گروه هدف سنی اعلام شده واکسینه شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه شاید پیک ششم کرونا با آلودگی هوا همزمان باشد، به لزوم افزایش ایمنی کادر درمان اشاره کرد و تصریح کرد: کادر درمانی و بهداشتی نیز بایستی دوز سوم واکسن را برای تثبیت ایمنی دریافت کنند تا نگرانی برای این قشر به وجود نیاید.

 نادر توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در جریان این نشست از افزایش آمار ابتلای کادر درمان در روزهای اخیر خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار