رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، با اشاره به تصویب طرح جامع شهر کهریزک گفت:مساحت این شهر از هزار و ۹۲۳ هکتار در سال ۱۳۹۹ به ۲ هزار و ۶۸ هکتار در سال افق طرح یعنی سال ۱۴۱۰ خواهد رسید.
کد خبر: ۹۹۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 15 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی اظهار داشت:طرح جامع شهر کهریزک به کارفرمایی اداره کل راه‌ و شهرسازی استان تهران و با کمک مهندسین مشاور با اکثریت آرا به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان رسید.

شفیعی در خصوص آیین‌نامه اجرایی بند (ز) تبصره ۸ قانون برنامه بودجه سال ۱۴۰۰گفت: با تشریح این آیین نامه برخی اصطلاحات مورد توجه قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به موضوع حریم بافت‌های فرسوده پرداخت.

وی ادامه داد : این موضوع باید علاوه بر داخل شهرها، محدوده شهرها را نیز دربرگیرد چراکه جمعیت بسیاری در محدوده شهرها در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیمی از سال،گذشته است اما تاکنون منابعی از این بند وصول نشده است، خاطرنشان‌کرد: باید مدت‌زمان طی شده نیز در زمان دریافت مطالبات این بند در نظر گرفته شود و به‌طور کامل پرداخت‌ها صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران در ادامه بیان‌کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با اتکا به این بند و رعایت الزامات مندرج در آن می‌توانند طرح‌هایی که مشمول دریافت اعتبارات ارزش‌افزوده می‌شود را تعریف کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار