کشف ۳۹۵ کیلوگرم تریاک در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۳۹۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در خوزستان، با انجام ۲ عملیات توسط ماموران انتظامی، از سوداگران مرگ و کشف ضبط شد.
کد خبر: ۹۹۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 15 September 2021

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۳۹۵ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در خوزستان، با انجام ۲ عملیات توسط ماموران انتظامی، از سوداگران مرگ و کشف ضبط شد.

سردار سید محمد صالحی  بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله مواد مخدر به شهرستان‌های هندیجان و بهبهان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدام اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی سمند حامل موادمخدر را شناسایی و با همکاری ماموران پلیس شهرستان هندیجان در عملیاتی منسجم آن را متوقف و مقدار ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بهبهان با انجام کار اطلاعاتی و کنترل جاده‌ای ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آنها مقدار ۷۵ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و ضبط شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در مجموع مقدار ۳۹۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و چهار سوداگر مرگ در این ارتباط دستگیر شدند، گفت: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستان جمعه گذشته از کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در شهرستان آغاجاری خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار