مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در صدور مجوز تردد بین شهری در پایتخت گفت: روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت هفت تا ۱۱ صبح (به مدت چهار ساعت) مردم پایتخت فرصت ثبت نام در این سامانه دارند.
کد خبر: ۹۹۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 13 September 2021

ساعت و روزهای ثبت‌نام در سامانه جدید مجوز تردد تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه اصلاع رسانی استانداری، "ایمان قربانی" روز دوشنبه اظهار داشت: هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود.

وی افزود: شهروندان فقط از طریق سایت الکترونیکی به آدرس taradodtehran.com می توانند نسبت به ثبت نام و دریافت مجوز تردد اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران یادآوری کرد: سایت اعلام شده فقط در روزهای شنبه تا چهارشنبه فعال است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بسته می شود.

قربانی خاطرنشان کرد: به تلفن همراه واجدان شرایط دریافت مجوز، در بعدازظهر همان روز ثبت نام، پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر ارسال می شود.

مشاور فرماندار تهران گفت: دارندگان هر پلاک خودرو، در ماه یکبار می‌توانند برای دریافت مجوز تردد ثبت‌نام کنند و مجوزهایی که صادر می‌شود فقط برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد.

وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی  برای درخواست مجوز به سایت taradodtehran.com که به همت مرکز فن آوری و آی.تی فرمانداری تهران تهیه شده است مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار