رییس شورای شهرستان ری:
رییس شورای اسلامی شهرستان ری و عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مثابه دو امدادی است، گفت: هر خدمتگزاری بعد از طی دوران مسئولیتش، پرچم خدمت را به دست دیگری می‌دهد و توفیقات هر دوره‌ای برای نظام است.
کد خبر: ۹۹۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ 13 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، جعفر شربیانی روز دوشنبه در آیین شروع به کار رسمی شورای شهرستان ری افزود: نگاه انقلابی یعنی نگاه همراه با اخلاق و انصاف و ضمن تقدیر از زحمات و خدمتگزاران پیشین، امیدواریم در دوره جدید و با تلاش شبانه روزی برای پیگیری کاستی ها و رفع مشکلات مردم در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان ری، کمر همت ببندیم.

وی همچنین خطاب به مردم شهرستان ری اظهار داشت: اینک که با اعتماد نمایندگان شوراها و بخش های تابعه ری، عهده دار مسئولیت خطیر ریاست شورای شهرستان ری شدم از همراهی و همدلی تمام منتخبان مردم در این شورا قدردانی می کنم.
این مسئول اظهار امیدواری کرد؛ در شروع دوره جدید شورای شهرستان ری با توکل به خداوند و الگوبرداری از سیره عملی شهدا، فضای پر امید برای شما ساکنین در قبله تهران ایجاد کنیم.
شربیانی خاطرنشان کرد: ترکیب جوان و انقلابی این شورا، نویدبخش روزهای پر از عمران و آبادانی برای شهرستان ری است.

حسن خلیل آبادی رییس پیشین شورای شهرستان ری با حضور در ساختمان این شورا، به طور رسمی کار را به جعفر شربیانی رییس جدید شورای شهرستان ری سپرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار