بسته ویژه کشوری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 23 September 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

راز خالکوبی فارسی زلاتان ابراهیموویچ فاش شد +عکس

بعضی ها تصور می کردند ابراهیموویچ در بین خالکوبی های متعددش، نام خود را هم به فارسی پشت دست راستش خالکوبی کرده است.

  همین چند روز پیش بود که روزنامه «لوپاریزین» فرانسه نوشت ابراهیموویچ دوستان ایرانی زیادی دارد. این نشریه نوشت ستاره تیم ملی سوئد در محله ای در مالمو بزرگ شد که ایرانی های زیادی در آنجا زندگی می کرد.

پیش از بازی سوئد و ایران وقتی خبر رسید ابراهیموویچ در این بازی غایب است، تعدادی از ایرانی ها که ادعا داشتند با زلاتان ارتباط دارد، در تماس با نشریات ایرانی مدعی شدند از خود زلاتان شنیده اند که جلوی ایران بازی می کند.

راز خالکوبی فارسی زلاتان ابراهیموویچ فاش شد

همین حرف و حدیث ها بود که باعث شد شایعاتی درباره خالکوبی دست زلاتان ابراهیموویچ شکل بگیرد؛ بعضی ها باور کردند که او به فارسی نام خود را پشت بازوی راستش خالکوبی کرده اما یک عکس واضح نشان می دهد زلاتان نامش را به عربی خالکوبی کرده است.


هیجان اعلام نتایج در اینستاگرام رامبد جوان +تصاویر


رقابت میان امیرمهدی ژوله و امین حیایی در مسابقه خنداننده برتر برنامه خندوانه شب گذشته با برتری امیرمهدی ژوله به پایان رسید.

رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه خندوانه، هیجان اعلام نتایج رقابت تنگاتنگ میان دو خنداننده این برنامه یعنی امیرمهدی ژوله و امین حیایی را با انتشار پست هایی با طرفدارانش تقسیم کرد.

هیجان اعلام نتایج در اینستاگرام رامبد جوان +تصاویر
با امين عزيز و ژوله عزيز در كنار سيستم ثبت آراء شما. بيست دقيقه قبل از بستن سامانه. خوشحال و خندون و هيجانى.!!! راس ٧٢ ساعت بعد از اجراى كمدين دوم سامانه بسته مى شه. يعنى راس ٢٤:١٥ به عقب كشيدن ساعتها كارى نداريم.

هیجان اعلام نتایج در اینستاگرام رامبد جوان +تصاویر
از همه ممنونيم و به همه تبريك مى گيم. ژوله جان به مرحله بعد صعود كرد و امين جان هم در كنار خندوانه باقى خواهد موند. دم هممون گرم.

هیجان اعلام نتایج در اینستاگرام رامبد جوان +تصاویر


اين هم بعد از معلوم شدن نتايج.


دختر موتورسواری که ایران را به جهان معرفی کرد + تصاویر

شبکه خبری "سی ان ان" با اشاره به فعالیت های خانم "شفیعی" می نویسد:"او با موتورسیکلت سوزوکی 250 سی سی در هر شرایطی می رود در شن و ماسه و ارتفاعات کوتاه و بلند. او شجاعانه می راند. این دختر 26 ساله از عشق خود به موتور از کودکی و تشدید آن در نوجوانی می گوید:"زمانی که 15 ساله بود می خواستم به عنوان یک زن موتورسیکلت سواری کنم. پس از مدتی فهمیدم که در موتورسورای موفق هستم."
خبرنگار شبکه خبری "سی ان ان" به سراغ "بهناز شفیعی" رفته است. دختر موتورسوار ایرانی که یکی از معدود کسانی است که در سطوح بالا در میان زنان ایرانی توانسته با موتورسواری خود ایران را به جهان معرفی کند. این شبکه خبری در ادامه اشاره می کند که او در حالی با این سطح رسیده که در ایران مجوز موتورسیکلت سواری آن هم در سطوح حرفه ای برای زنان به ندرت صادر می شود و محدودیت هایی نیز برای حضور زنان در استادیوم های ورزشی وجود دارد.

شبکه خبری "سی ان ان" با اشاره به فعالیت های خانم "شفیعی" می نویسد:"او با موتورسیکلت سوزوکی  250 سی سی در هر شرایطی می رود در شن و ماسه و ارتفاعات کوتاه و بلند. او شجاعانه می راند. این دختر 26 ساله از عشق خود به موتور از کودکی و تشدید آن در نوجوانی می گوید:"زمانی که 15 ساله بود می خواستم به عنوان یک زن موتورسیکلت سواری کنم. پس از مدتی فهمیدم که در موتورسورای موفق هستم."
 
دختر موتورسواری که ایران را به جهان معرفی کرد + تصاویر

او در ادامه اشاره می کند که در آغاز مردانی وجود داشتند که می گفتند تو باید در خانه بمانی و غذا درست کنی و این ورزش به دردت نمی خورد اما خانم شفیعی بلافاصله می افزاید که مردانی هم بودند که به او در این زمینه کمک کردند و حمایت های لازم را انجام دادند.
 
او اشاره می کند که در این میان برادر او و سرمربی اش آقای رسول نجفی کمک زیادی به وی کردند تا تسلط کامل را در موتورسواری کسب کند.
 
آقای نجفی در این باره به سی ان ان می کند:"در آغاز برایم کمی عجیب بود که او به عنوان یک زن چگونه برای کسب مهارت در این ورزش کار می کند. اکنون باور دارم که او موفق شده است. او در رسیدن به سطح بالا بسیار با استعداد بود. با این حال، او نیازمند کمک های بیش تر و تجهیزات بیش تر برای ارتقا کارش است." آقای نجفی اشاره می کند که متاسفانه بودجه لازم برای سفر خانم شفیعی به خارج از کشورهای و شرکت در مسابقات اروپایی در نظر گرفته نشده است.

دختر موتورسواری که ایران را به جهان معرفی کرد + تصاویر
 
به گزارش خرداد، خانم شفیعی در پایان این مصاحبه اشاره کرده است:"باور دارم که نباید بین زنان و مردان تفاوت ایجاد کنید." این شبکه خبری به مورد خانم "نیلوفر اردلان" کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ایران اشاره کرده که در اخبار آمده بود به دلیل عدم اجازه شوهرش نتوانسته از ایران خارج شده و به مسابقات قهرمانی زنان اسیا در مالزی برود با این حال، علیرغم موانع زنان ایرانی برای درخشیدن در عرصه های ورزشی تلاش می کنند.

مطهری: اصلاح‌ طلبان از اصولگرایان، متدین‌ترند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی به اصلاح طلبان به عنوان دشمن نگاه می‌کنند و این درست نیست زیرا اصلاح‌طلبانی داریم که از بسیار از اصولگرایان اصولگراتر و متدین‌تر هستند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برخی به اصلاح طلبان به عنوان دشمن نگاه می‌کنند و این درست نیست زیرا اصلاح‌طلبانی داریم که از بسیار از اصولگرایان اصولگراتر و متدین‌تر هستند.

علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تذکر 12 نماینده درباره آنچه نفوذ صدها جاسوس در رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب خوانده بودند و ادعای در اختیار داشتن سند در این زمینه کرده‌ بودند گفت: من سندها را ندیدم؛ از خودشان بپرسید.

وی همچنین اظهار کرد:‌ به طور کلی این افراد دیدشان این گونه است که اصلاح طلب‌ها ضد انقلاب و کافر هستند و وقتی این افراد چنین دیدی دارند حتما این گونه هم قضاوت می‌کنند.

مطهری خاطر نشان کرد: این افراد اصلاح طلبان را دشمن می‌دانند که این درست نیست زیرا ما اصلاح طلبان زیادی داریم که بسیار بیشتر از بسیاری از اصولگرایان ، اصولگرا و متدین‌ هستند و این نگاه ، نگاه غلطی است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: متاسفانه الان در میان افراد نوعی کینه جویی پیدا شده که به هیچ عنوان حالت خوبی ندارد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
در رای گیری تقلب شده باید رای گیر مجددا وبا نطارت سازمان ملل صورت بگیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار