فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: در روند اجرای طرح شهید سلیمانی در بحث بیماریابی، ارائه خدمات بهداشتی و مداخلات پیشگیرانه، شاهد تنوع و انجام اقدامات خلاقانه بودیم.
کد خبر: ۹۹۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 07 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، دکتر علیرضا زالی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح هفتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اسلامشهر، افزود: یکی از مولفه‌های واکسیناسیون، تجمیع مرکز تزریق است که این امر به خوبی محقق شد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران بیان داشت: در گام پنجم شاهد سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون و راه اندازی و تجمیع این مراکز هستیم.

زالی ادامه داد: تجلی کار بین بخشی در شهرستان اسلامشهر خوب هست به جز بخش های نظارتی و لجستیک، پشتیبانی فنی بقیه بخش ها را بسیج و مردم انجام می هند.

زالی گفت: با راه اندازی این مرکز به همت ناحیه مقاومتی بسیج اسلامشهر، می توانیم با جلب مشارکت مردم برای دیگر شهرهای استان تهران الگوسازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی درون شهرهای استان تهران اهمیت دارد و واکسیناسیون عمومی می تواند رونق در چرخه اقتصاد و کسب کار ایجاد کند.

زالی ادامه داد: امروزه سپاه تهران در طرح شهید سلیمانی نقش مهمی به ویژه در کمک به جامعه پزشکی دارد و توفیقات و دستاورد قابل توجه اجرای این طرح موجب کاهش آمار فوتی ها در این استان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار