موضوع تعطیلی و کمبود جایگاه‌های سوخت CNG در سطح شهر لار از سوی خبرنگار میلاد لارستان مورد پیگیری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۸۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 27 July 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان: در پی ارسال و تماس چندین نفر از مخاطبان درخصوص کمبود یا تعطیلی جایگاه‌های سوخت CNG در سطح شهر لار، این موضوع با رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان در میان گذاشته شد. در زیر ابتدا مطلب تجمیعی مخاطبان و سپس پاسخ این مسئول می‌آید:

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، شهر لار دارای سه جایگاه سوخت CNG است.

با توجه به وجود سه جایگاه در مرکز شهر، متاسفانه یک جایگاه غیرفعال و ۲ جایگاه به علت خرابی های مکرر جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

لذا می طلبد نسبت به عملیاتی کردن جایگاه غیرفعال اقدام و نسبت به تعمیرات سریع این دو جایگاه دیگر تمهیداتی انجام شود.

گفتنی است؛ با توجه به اجرای طرح سهمیه ای بنزین و مشکلات اقتصادی و از طرفی پایین بودن نرخ CNG استقبال مردم به استفاده از سوخت جایگزین روز به روز در حال افزایش بوده و کمبود این جایگا‌هها موجب ترافیک و معطل شدن مردم شده است.

در این خصوص مسعود حسنیان رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لارستان به خبرنگار میلاد لارستان گفت: شهرداری لار ۲ جایگاه دارد که یکی به علت عدم جانمایی و فروش مناسب تاکنون راه اندازی نشده و دیگری نیز به علت خرابی کمپرسور تعطیل شده و این امر از نظر عملیاتی عادی بوده و کمپرسور در حال حاضر در دست تعمیر است و بزودی مجددا آغاز بکار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی دستگاه جاده پرواز است، افزود: سال‌هاست بدون استفاده رها شده و می‌بایست شهرداری و شورای شهر جهت انتقال به محل جدید یا راه اندازی آن سریعا اقدام کنند که در غیر این صورت چون تجهیزات متعلق به شرکت پخش فرآورده های نفتی است، امکان دارد دستگاه فوق به سایر شهرها جهت استفاده مردم منتقل و این نعمت و سرمایه ارزشمند از مردم شریف لارستان دریغ شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار