زنده از محل قرعه‌کشی جام حذفی
براساس قرعه کشی انجام شده، استقلال در ورزشگاه آزادی با گل گهر بازی خواهد کرد و در مسابقه دیگر این مرحله دو تیم فولاد و ملوان به مصاف هم خواهند رفت.
کد خبر: ۹۸۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 27 July 2021

به  گزارش  تابناک سمنان پیش از اینکه تیم های لیگ برتری  از مرحله یک شانزدهم به سایر تیم های فعالِ فوتبال ایران که در دسته های پایین تر حضور دارند، اضافه شوند، 4 مرحله انجام شده بود و بازی ها به صورت رسمی از 30 دی ماه  آغاز شد.


از مرحله یک سی و دوم تیم های لیگ یکی به مسابقات وارد شدند و از مرحله یک شانزدهم این مسابقات با حضور تیم های لیگ برتری شکل جدی تری به خود گرفت. مرحله یک شانزدهم شگفتی خاصی به همراه نداشت ولی در مرحله بعدی شاهد حذف تراکتور مقابل آلومینیوم و نساجی مازندران مقابل ملوان بندرانزلی بودیم. در مرحله یک چهارم حذفی سپاهان و پرسپولیس که قوی ترین تیم های لیگ بیستم به  شمار می روند و رقابت قهرمانی را به هفته پایانی کشانده اند، مهم ترین اتفاق بود که به ترتیب مقابل فولادخوزستان در اهواز و استقلال در آزادی رخ داد.


پس از چندین ماه مسابقه میان 66 تیم، حالا چهار تیم استقلال، فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان به این مرحله رسیده اند. همانطور که گفته شد فولاد خوزستان و استقلال با شکست سپاهان و پرسپولیس در ضربات پنالتی به این مرحله رسیده اند و گل  گهر با پیروزی 3 بر 1 برابر شاگردان علیرضا منصوریان موفقیتی تاریخی را با امیرقلعه نویی تجربه کرد و برای اولین مرتبه به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی رسید. دیگر تیم راه یافته به این مرحله ملوان بندرانزلی است که 2 مرتبه در سال های 1365 و 1369 با غلبه بر خیبر خرم آباد و استقلال تهران به مقام قهرمانی این مسابقات نیز دست پیدا کرده است.

 

 
 

* تاکنون از تیم فولاد خوزستان سعید آذری، از استقلال نصر الله عبداللهی و از گل گهر افسری به عنوان نماینده در مراسم حاضر شده اند. نماینده ملوان هنوز به سازمان لیگ  نرسیده است.

 


از ساعت 15 قرعه کشی مرحله نیمه نهایی آغاز می شود و به صورت زنده می توانید  این قرعه کشی و حواشی آن که 4 مربی در انتظار شناخت حریفان خود هستند را دنبال کنید.

 

*براساس قرعه کشی انجام شده،  استقلال در ورزشگاه آزادی با گل گهر سیرجان بازی خواهد کرد و در مسابقه دیگر این مرحله دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی به مصاف هم خواهند رفت

 

* میزبانی استقلال مقابل گل گهر مسجل است ولی باید برای مشخص شدن محل انجام دیگر بازی نیمه نهایی قرعه کشی انجام شود.

 

*براساس قرعه کشی تیم فولاد خوزستان از ملوان بندرانزلی میزبانی خواهد کرد.

 

*همچنین طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ مرحله نیمه نهایی مسابقات 13 مرداد یعنی 5 روز پس از برگزاری هفته پایانی لیگ بیستم برگزار خواهد شد و مسابقه فینال هم 4 روز بعد در تاریخ 17 مردادماه برگزار می شود تا به صورت رسمی پرونده مسابقات فصل جاری فوتبال ایران در میانه های مردادماه بسته شود.

 

از مسئولان سازمان لیگ سهیل مهدی مسئول سازمان لیگ و امیرحسین روشنک مسئول مسابقات در مراسم قرعه کشی حضور  داشتند.

 

نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در حال انتخاب یکی از گوی ها. انتخابی که استقلال را در آزادی به گل گهر سیرجان رساند.

 

سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان اینچنین قرعه نام تیمش را روبروی دوربین‌ها گرفت و در نهایت با حریف دسته اولی در خانه مصاف خواهد داد. تیم او قادر خواهد بود با عبور از این مرحله راهی فینال شود یا ملوان همچنان شگفتی‌ساز خواهد شد؟

 

حسین برومند سرپرست ملوان بندرانزلی که تیمش با قرعه سه مواجه شده بود، امیدوار است شاگردان مازیار زارع که 2 روز پیش آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی را با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل خیبرخرم آباد پشت سر گذاشتند، برای هفتمین مرتبه به فینال مسابقات جام حذفی در تاریخ باشگاه راه پیدا کنند. در 6 مرتبه قبلی این تیم 2 بار قهرمان شده است و چهار مرتبه هم مقابل پرسپولیس (3 مرتبه) و شاهین اهواز از رسیدن به  قهرمانی بازمانده است. آخرین حضور این تیم در فینال به سال 1390 باز می گردد که مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی شکست خورد و حالا این تیم که یکی از پرافتخارترین تیم های جام حذفی ایران به شمار می رود بار دیگر فرصت رسیدن به فینال را در پیش دارد. درنهایت حسین برومند سرپرست تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که به نمایندگی از این باشگاه در مراسم قرعه کشی جام حذفی حضور یافته بود، در رابطه با قرعه این تیم که باید در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف فولاد خوزستان برود، اینطور واکنش نشان داد: قرعه کشی خوب بود. ما تیمی جنگنده هستیم با بازیکنان و مربی جنگجو و هر بازی برای بردن به زمین می رویم.

 

حیدر افسری سرپرست گل گهر سیرجان که به عنوان نماینده  این تیم در مراسم حضور یافته است. آبی پوشان سیرجانی با امیرقلعه نویی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند. آنها در دومین سال حضور در لیگ برتر و در فاصله یک هفته مانده  تا پایان مسابقات رتبه چهارم را در اختیار دارند و در جام حذفی نیز برای اولین بار در تاریخ به مرحله نیمه نهایی رسیده اند و حالا مقابل استقلال برای رسیدن به فینال صف آرایی خواهند کرد.

 

 

روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال مسابقه اینطور در حاشیه این مراسم توضیح  داده است:«در صورتیکه تیم گل گهرسیرجان به فینال جام حذفی صعود کند در آنصورت فینال مسابقات در  کرمان برگزار نخواهد شد. البته از ورزشگاه امام علی(ع) کرمان بازدید نهایی در هفته جاری انجام خواهد شد. برای برگزاری میزبانی فینال سه گزینه داریم که هفته آینده نام میزبان بعد از بررسی های نهایی مشخص و اعلام خواهد شد.»

 

 

پس از پایان قرعه کشی نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در واکنش به قرعه برابر گل گهر و اینکه از این قرعه رضایت دارد یا خیر بیان کرد:« چرا راضی نباشیم. تیمی که می خواهد اول بشود، باید با هر تیمی مسابقه بدهد. حالا چه در فینال و چه الان؛ فرقی نمی کند. زمین ورزشگاه آزادی هم خوب است و بازی در آزادی راضی هستیم. او همچنین تاکید کرد که تیمش بازی برابر سپاهان را قربانی مصاف با گل گهر نخواهد کرد و با تمام قدرت برابر شاگردان نویدکیا در هفته پایانی بازی خواهند کرد.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار